StoryEditorOCM
Modasamo za frajere

Dalibor Jakus: 'Barba' je stvoren za moderne bonvivane i zaigrane dandyje

Piše PSD.
29. siječnja 2016. - 14:04
Njegovi se proizvodi redovito nalaze nalistama stvari koje svaki muškarac mora imati, a kako i ne bi kad jepionir muškog asesoara u nas.

Jer dok se ostatak Hrvatske (i planeta)brinuo o tome što treba ženama, PR stručnjak Dalibor Jakus(40) tu je vidio priliku za sebe, bradatog muškarca s potrebama, iosnovao - "Barbu", brend uz kojeg slobodno može pisati "rezervirano zamuškarce", jer među onim što nudi teško bi bilo što za sebe pronašlaneka dama.

- Dvije su tu priče u jednoj: jedna se veže uz Barbu kao suvremenogboema, a druga kao športskog i urbanog muškarca. U prvoj priči "Barba"ima tabakeru, kožni notebook, balzam za bradu i bedževe kao predmete izkolekcije, a drugoj priči pripadaju "Barba Jardin" majice, platneniruksaci i torbe.



- Odnedavno u ponudi imamo i rupčiće ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. studeni 2024 01:53