StoryEditorOCM
Društvena mrežaLako je nasjesti

Je li novi trend koji su počele širiti i Hrvatice potencijalno 'opasan' za njihove pratitelje? Društvene mreže vrve reklamama, a nitko ne govori o onome što se događa poslije

Piše J. V.
28. siječnja 2019. - 11:05
47581836_327104654804565_2144054224284613464_n

Po urbanoj definiciji "influencer" je osoba koja svojim djelovanjem potiče druge i inspirira ih. U malo proširenoj verziji objašnjenja, riječ je ni o čemu drugome nego o sposobnim oglašivačima koji potiču ljude da nešto kupe - pratitelji postaju potencijalni kupci, a prostor na kojem se reklamne kampanje odvijaju su upravo društvene mreže.

Ukoliko ste ikada otvorili Instagram profil nekog influencera, domaćeg ili stranog, njegov YouTube kanal, blog ili Facebook stranicu, vjerojatno ste primijetili i određenu količinu sponzoriranog sadržaja. To su, dosad, gotovo u pravilu bili kozmetički proizvodi, odjevni predmeti, zanimljivi "gadgeti" i pretplate na, primjerice, godišnju zalihu orašastih plodova te aplikacije koje (navodno) i sami koriste, no nedavno je predstavljen i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 01:05