Pomiješate li "Pročišćenje", "Trkača" i "Ubrzanje", dobit ćete "Jackpot!". To je recept za osvajanje filmske lutrije, prema mišljenju čelnika Amazon Studija. "Jackpot!" je postao hit na Amazonu, ali nije ispao u rangu spomenutih filmova, iako je imao potencijala zahvaljujući distopijskoj premisi "Purgea" i "Running Mana" te frenetičnom ritmu "Cranka".
Nadahnuta i filmom "Deseta žrtva" s Marcellom Mastroiannijem i Ursulom Andress, pa i klonovima "Trkača" ("Battle Royale", "Igre gladi"), premisa je doista potentna, moguće rubno i vizionarska s obzirom na današnju recesiju, koliko god bila filmski preuveličana.
U bliskoj budućnosti, nekoliko godina od danas, točnije 2026., svijet je doživio novu Veliku depresiju. "Nova vlada Kalifornije očajnički je tražila novac, a također i javnost", pa je kao odgovor na ekonomski kolaps stvorena "Velika lutrija" s milijarderskim iznosom.
No, postoji kvaka: sretni dobitnik ili dobitnica mora preživjeti do zalaska sunca. Ako netko ubije pobjednika/pobjednicu prije zalaska sunca, može legalno uzeti "jackpot", a pravilo je bez oružja i metaka, dakle samo noževi, palice, sjekire, razbijene boce... dovršite niz. "Neki ljudi zovu to distopijskim, ali ti ljudi nisu zabavni", stoji na kraju uvodnog natpisa prije nego što se ispiše mjesto i vrijeme radnje – Los Angeles 2030. godine.
Natpis ima namigujući, komični otklon i, doista, "Jackpot!" je distopijska akcijska komedija visokog koncepta, za razliku od njegovih uzora koji operiraju u žanru horora, SF trilera i crnohumorne akcije, a nasljeđuje ih u doticanju tema poput ekonomske nejednakosti, manjka ljudskog morala i viška agresivnosti.
Komičarka Awkwafina ("Oceanovih 8", "Suludo bogati Azijci", "Jumanji 2", "Oproštaj") tumači lik glumice Katie Kim koja se nakon duljeg izbivanja vraća u L.A. na audiciju. Katie upravo tamo doznaje da je postala slučajna dobitnica "jackpota", nesvjesna da će do kraja dana postati lovina, počevši od kolegica s audicije spremnih da je ubiju i preuzmu novčanu nagradu ("Hollywood je postao iznimno kompetitivan").
Njezina je jedina šansa zaštitar Noel (John Cena), koji "izgleda kao buldog na kojeg je vještica bacila čini i pretvorila ga u čovjeka", a spašava je nakon audicije i jamči "odvest ću te do zalaska sunca" za određeni postotak nagrade. Noelov ulazak u film je dojmljiv.
Način kako će on potaracati cijeli "dojo" karataš(ic)a koji napadaju Katie režiran je kao da su se Arnold Schwarzenegger i Jason Statham našli u "Šaci bijesa" umjesto Brucea Leeja. Tad je "Jackpot!" djelovao da bi mogao ispasti "Velika lutrija u Kineskoj četvrti" za "ubrzani" novi milenij, na što film kao da tipuje sudeći po plakatu a la "Big Trouble In Little China".
Međutim, redatelj Paul Feig ("Slatka mala tajna", "Last Christmas") nije akcijski darovit kao legendarni John Carpenter niti dovoljno poremećen poput dvojca Neveldine – Taylor ("Ubrzanje"). Komedije su njegova specijalnost ("Djeveruše", ženski "Istjerivači duhova"), makar koketirale s humornim akcićima ("Specijalne agentice", "Špijunka").
"Jackpot!" je svakako korak naprijed za Feiga nakon lošnjikave "Škole dobra i zla", no film ne ispunjava akcijsko-komični potencijal da bi bio novi "Crank", odnosno samo na mahove, tijekom "gejmerski" repetitivnih scena, sijevne nekim pamtljivijim trenutkom iz domene akcija-humor, nerijetko i združeno.
Štosno je kako Noel dlanom dočeka glavu nevezane Katie prilikom lude vožnje da amortizira udarac i kad ona plasira još jedan satirički žalac na račun Hollywooda i resetiranja franšiza ("Ponovno snimaju ‘Barbie‘..."). Spominjući satiru, šteta da film nije izvukao maksimum u sceni unutar muzeja voštanih figura. Bila je to prilika da "Jackpot!" osvoji lutriju.