Na sam dan otvorenja njezine izložbe, 8. kolovoza, dok su u splitskoj galeriji Kula još trajali završni radovi na postavljanju izložaka, Monica Bonvicini, bila je vidno uzbuđena pred svoj prvi susret sa splitskom, ali i hrvatskom publikom. Monica Bonvicini (1965., Venecija), radi instalacije, skulpture, video, fotografije i crteže kako bi u prvom redu istražila odnose između arhitekture i prostora, moći, roda i seksualnosti. Smatraju je dijelom generacije umjetnika koja je iznikla iz kritičkih praksi šezdesetih i sedamdesetih godina koja na prostor i arhitekturu gleda kao na materijal koji izražava diskurse moći i politike, definirajući umjetnost kao aktivni oblik kritike.
Njezino premijerno predstavljanje pod nazivom ‘Breach of Decor‘ ostat će posjetiteljima u Kuli dostupno sve do 8. studenoga, a s umjetnicom smo razgovarali usred vrelog podneva koje nije mogla ohladiti ni duboka sjena antičke Kule niti hladovina u koju smo se premjestile u vrtu Galerije umjetnina preko puta.