Govore to ispunjeni anketni listići nekoliko tisuća gostiju koji su tijekom cijelog ljeta odgovarali na brojna pitanja o kvaliteti usluge, organiziranosti, ponudi i sadržajima na plaži, pa je koncesionar plaže, općinska tvrtka “Grabov rat”, tako “crno na bijelo” dobio mišljenje onih zbog kojih se sve i radi.
Isplatilo se tako, kažu, ulaganje u dobivanje toga prestižnog međunarodnog simbola radi kojega se moralo zadovoljiti čak tridesetak ekoloških kriterija, od zbrinjavanja smeća tijekom cijelog dana, preko zaštite krajobraza, sanitarnog čvora, spasilačke službe, odvodnje, čistoće mora...
Jer, Plava zastava otvara vrata turističkoj promidžbi, a njezine lokacije u posebnim izdanjima ima i ADAC, njemački automobilski klub koji svojim čitateljima, kojih je čak 18 milijuna, posebno preporučuje i ističe plaže s Plavom zastavom.
Sadržaji za svačiji džep
Nemjerljiva je to “dodana vrijednost” u turizmu prirodno spektakularnoj plaži na kojoj je “vjetrokaz” tako jak da tisućama kupača iz dana u dan cijelom dužinom jasno pokazuje u kojem smjeru toga dana struje vjetrovi. Jer, kao što je poznato, onako kako vjetrovi nose morske struje, tako izgleda vršak spektakularnog Zlatnog rata koji se u nekoliko stotina metara pruža u more u pravcu koji mu određuje vjetar.
- Plava zastava je zaista donijela puno u zaokruživanju slike ljepote, ali i brige za Zlatni rat i gosti su to prepoznali. Riječ je o nadaleko poznatoj plaži, kojoj je taj međunarodni simbol dao dodatnu težinu, jer je sada potpuno jasno i gostima da je sve što se događa na toj plaži pod brigom i kontrolom niza stručnih službi – kazuje nam Tomislav Marčić, direktor komunalnog poduzeća “Grabov rat” koje kao koncesionar upravlja plažom.
- Na plaži imamo od ugostiteljskih sadržaja za svačiji džep, preko prodaje suvenira, infopulta na kojemu se mogu dobiti informacije o Bolu, izletima, događanjima, do iznajmljivanja svih plažnih artikala i sredstava za zabavu na moru, ali sve je organizirano i pod nadzorom. Tu su i mogućnosti masaže na plaži, trampulin, dječje igralište, ležaljke i suncobrani, o čistoći brinemo tijekom 24 sata – kaže Stipe Ivić, voditelj plaže, nadodajući kako nije lako upravljati prostorom na kojemu je tijekom ljeta svakog dana više od pet tisuća ljudi, što iz Bola, što na jednodnevnim izletima.
Kada su djelomično dopunjeni ugostiteljski sadržaji na plaži, pribojavali su se noćnih pijanki i tuluma, ali to se nije dogodilo, kažu nam iz “Grabovog rata” i sve završava s “after beach partyjem” u sumrak. Poslije toga, Zlatni rat je tih i miran za one željne šetnje i uživanja u valovima koji tuku kamene oblutke.
Snimio Paun Paunović / Cropix
Rus unajmio čak 10 ležaljki- Zlatni rat je javna plaža i ne može biti elitistička jer je otvorena, pa mora imati ponudu za sve kategorije gostiju i upravo tako je sada. Jedan ruski gost nije želio imati “susjede” na ležaljkama pa je unajmio njih 10 uokolo svoje kako ga nitko ne bi uznemiravao – dodaje Jakša Marinković, predsjednik Općinskog vijeća Bola. |
‘Bild’: 16. top-plaža na svijetuSvi kandidati morali su zadovoljiti tridesetak kriterija u četiri skupine: o kvaliteti vode, opremljenosti, sigurnosti i pratećim uslugama... “Los Angeles Times” uvrstio je Zlatni rat na popis 40 najljepših i najneobičnijih plaža na svijetu. Za njemački “Bild” Zlatni rat je 16. na svjetskoj rang-listi. Za talijansku “La Repubblicu” plaža Zlatni rat spada među 100 plaža koje “treba posjetiti barem jednom u životu”. |
Bolski brend i mamac za turisteZa Bol je plaža Zlatni rat pravi brend, mamac za turiste koji ovdje dolaze na odmor ili barem na jednodnevni izlet. |