BMW je godinama među najpoželjnijim markama automobila, i to se vjerojatno neće tako brzo promijeniti. Čak i u državama koje cijene automobile ekonomske klase, BMW-ova je pozicija na tržištu polovnih automobila i dalje jaka.
No zadržavaju li BMW-ovi automobili dobro svoju vrijednost i mogu li se modeli uspoređivati? Istraživanje koje je provela tvrtka za povijest vozila carVertical otkrilo je BMW-ove modele kojima vrijednost pada najviše i onima kojima pada najmanje.
SUV-ovi su postali sve popularniji u posljednjih 10-ak godina, a BMW-ovi automobili nisu iznimka. Serija X ima najbolju tržišnu vrijednost od svih BMW-ovih vozila, čime je nadmašila dobro poznate modele kao što su serija 3 ili serija 5.
Trogodišnji BMW X1 vrijedi 62,4 % svoje inicijalne vrijednosti, što znači da gubi gotovo 38 % svoje maloprodajne cijene. Nakon pet godina, njegova vrijednost pada na 48,8 %, a nakon 10 godina na 24,5 %. U svim dobnim skupinama automobila, BMW-ovi SUV-ovi zadržavaju najviše vrijednosti: X3 star tri godine ima vrijednost 49,8 %, X5 66,6 %, a X6 73,3 %. To su izvrsne brojke u usporedbi s BMW-ovim automobilima koji ne spadaju u kategoriju SUV-ova.
Kupci novih BMW-ovih automobila žele sav luksuz i najnovije inovacije koje mogu dobiti. Međutim, to je manje važno na tržištu rabljenih automobila, gdje kupci preferiraju automobile koji su jeftiniji za održavanje. Serija 7 jedan je od najskupljih modela u BMW-ovoj postavi. Međutim, čim izvezete automobil iz autokuće, njegova vrijednost brzo pada. Serija 7 stara tri godine ima vrijednost 40,5 %, koja pada na 14,4 % nakon što ovaj model napuni 10 godina. BMW-ova serija 7 napravljena je za posebnu publiku koja cijeni luksuz i status. Ali komplicirano i skupo održavanje čini ovaj BMW manje atraktivnim na tržištu polovnih automobila. Ljudi koji traže rabljeno vozilo obično žele potrošiti što manje novca na popravke. Stari BMW 7 nije učinkovit automobil u tom pogledu.
Nagli porast popularnosti SUV automobila oduzeo je značajan tržišni udio konvencionalnim automobilima, što je negativno utjecalo na njihovu vrijednost. BMW automobili serije 3 i serije 5 gube polovicu svoje vrijednosti u prve tri godine. Nakon 10 godina, serija 3 ima vrijednost 18 %, dok serija 5 ima 19,3 %, što je manje nego bilo koji drugi automobil iz serije X.
Iako neki ekskluzivni modeli, kao što je serija 6, imaju veliku vrijednost nakon tri godine (90,9 %), ona nakon toga počinje brzo padati. Serija 6 stara pet godina zadržava tek 56,2 % svoje vrijednosti, što je značajan pad u samo dvije godine. Nakon pet godina istječe tvorničko jamstvo, što povećava troškove održavanja serije 6. Budući da se radi o luksuznom modelu, nitko ne želi riskirati visoke troškove održavanja i pad tržišne cijene.
To ne čudi s obzirom da se mnoga vozila na tržištu rabljenih automobila prodaju sa skrivenim oštećenjima koja je skupo popraviti. Luksuzni automobili kao što je BMW serije 6 glavni su kandidati za takve prijevare jer prodavači imaju veliku korist od zaobilaženja istine. Kao rezultat toga, kupnja skupih kupea, čak i nakon pada vrijednosti nakon pet godina, savjetuje se tek nakon provjere povijesti automobila i detaljnog pregleda.