StoryEditorOCM
Auto-motoKupuje se, kupuje

Auto salon Slobodne Dalmacije; za sportskim premium modelima diže se prašina: ‘Ljudi ove automobile kupuju srcem‘

Piše Robert Radica
25. listopada 2024. - 16:41

Kako je krenulo tko zna kako će i završiti, no definitivno smo dobili potvrdu one stare “dobar glas, daleko se čuje”. Tako je i “dobar glas” o prodaji najskupljeg modela na tradicionalnom 13. Auto salonu Slobodne Dalmacije, Mercedesa AMG GT 4 Door 63 S E-Performance probila okvire samog prostora City Centera. O tome se priča, već od ranog jutra, na prvoj kavi.

- Znao sam ja da će se nešto prodati, ali baš za ovakvu cijenu. Izgleda predobro, ima tamo dosta toga, barem po onim slikama. Sigurno je da ću navratiti do Cityja, zanima me vidjeti sva ta nova auta – ispričao nam je uz prvi gutljaj kave susjed Dario, inače dobar poznavatelj svijeta automobila koji prati sva događanja jako dugo.

image
Nikola Brboleža/Cropix

Zvučat će sigurno neskromno, ali je istina, nije se još niti jednom dogodilo u ovih trinaest izdanja Auto salona Slobodne Dalmacije da se okonča cijelo događanja da se ne dogodi neka kupovina. Bilo je toga, čak i više od očekivanog, a u sve ove godine smo stekli dojam i da se ovakav vid prezentacije sviđa i sami vlasnicima autokuća. Sve na jednom mjestu, uživo kontakt, brz dogovor.

Bitna je kvaliteta, a cijena ...

Opet neka ne zvuči neskromno, ali baš Mercedesi su uvijek privlačili posebno pozornost, prebirući po sjećanjima vratit ćemo se do 2016. godine kada je jednako sve iznenadila kupnja Mercedes C-coupea z, tada velikih 55.000 eura. Ili godinu dana kasnije kada je za 310.000 eura “otišao” Mercedes SL63 AMG. Pa i prije tri godine dok su se zatvarala vratara salona jedan je Maybach krenuo prema svojoj novoj kući. Upravo je te 2021. godine, na jubilarnom desetom izdanju kuća Jolly AUTOline izložila modele vrijedne oko 800.000 eura. Bio je to pravi raj za oči.

image
Nikola Brboleža/Cropix

Nego kada se već krenulo o te spektakularne kupnje red je da u premium danu predstavimo sve što ove godine Jolly AUTOLine nudi. Pratili smo mlađi dio publike koje očito ovog drugog dana je posebno zanimalo kakvi su to modeli na štandu. A izloženo je zaista sama krema modela, od 55.000 eura pa prema gore. I vjerujte, vrijede svaki euro. Nije čudno da smo i ranije ure već vidjeli ljude koji se šetaju oko vozila, zaviruju, čak i u ovog prodanog, kojem je jasno na vjetrobranskom staklu istaknuto “stanje”.

- Znate kako je, ljudi ove automobile kupuju srcem, imaju novac i jednostavno žele istinsku kvalitetu. Dogodi se tako da odu i najskuplji primjerci, a ovdje smo zaista izložili vrhunske modele. Hoće li biti toga još? Teško je to kazati, trgovina nema neka pravila, sve se može brzo odviti, a onda prođe i čitav dan da ne bude nitko zainteresiran. No ovo što smo do sada vidjeli nam jasno pokazuje da Split ima ljude s istančanim ukusom, voli vidjeti lijepo i kad se kupuju ovakvi modeli onda se ponekad cijena niti ne gleda – ispričao na je Mislav Ćendo sa štanda Jolly AUTOlinea.

Elitna ‘prstenova družina’

S potpuno druge strane City Centera, na samom ulazu smjestio je drugi član njemačke premium trojke, Audi. Audi Centar Split je premijerno u Dalmaciji prezentirao Q6 e-Tron, novu električnu perjanicu koju smo prije svega tjedan dana prezentirali u našem Auto-moto prilogu.

image
Nikola Brboleža/Cropix

No nije ni Q6 usamljen u tom društvu, prije pet godina je upravo perjanica cijelog salona bio model Q8, vrijedan 140.000 eura, a koji je sada dobio svoju poboljšanu verziju. A tu je i prekrasan Q7 model, postav koji pokazuje stil. I nisu slučajno tu pokazani upravo ovi modeli. Ante Frankić nam je sve potanko približio.

- Odabrali smo ovakav postav, Q6 potpuno električni, Q7 benzina s plug-inn i Q8 dizelaš. Dakle imamo sve varijante ovdje za gledanje. Ne očekujemo sada da će netko odmah ovdje se odlučiti za kupnju, ali naš salon je tu jako blizu i pošaljemo ga tamo da u miru još jednom pogleda modele i savjetuje se sa prodavačima. Recimo mi jako dobro prodajemo Q7 model koji ispunjava baš sve potrebno za poslovne ljude koji imaju duga putovanja. U posljednje vrijeme su dosta na cijeni “električari”, iako osobno ljudima preporučujem takva vozila jednako ako imaju odgovarajuću infrastrukturu. Recimo Q4 model je kod nas apsolutni hit, pristupačne je cijene, pouzdan. I to vidimo odmah i po zadovoljstvu kupaca od kojih dobivamo povratne informacije – kaže nam voditelj prodaje u Audi centru Split, Ante Frankić i nastavlja:

- Svjesni smo da je naš Audi premium marka i tu uvijek možemo postavljati pitanje što je nekome potrebno. Audi je cijeli svoj vijek zadržao tu svoju prepoznatljivu liniju, svoju osobnost i kada za desetak godina naiđete na neki model odmah ga možete povezati. To je posebna klasa, nudi sve što je vozaču potrebno, a prema svjetskim trendovima koji su nam sve bliži zauzeli smo poziciju da kod nas vrlo brzo možete doći do izuzetno kvalitetnog vozila više klase. I da jednako u tome možete uživati, Audi nije zaludu “gospodar prstenova”, dodaje.

image
Nikola Brboleža/Cropix

Livaji C-HR, Rakitiću Highlander

Kakav bi to bio Auto salon da na njemu nije i svjetska marka “broj 1” u svijetu, već godinama na vrh s najboljim prodajnim rezultatima – Toyota. Bez pretjerane patetike, ovi japanski modeli svima su se nekako urezali u srce, što zbog klase, što zbog pristupačnih cijena za takvu razinu kvalitete. I baš su na svom štandu fino posložili svoju “konjicu”. Sve u najnovijim izdanjima izdanjima, štedljivi i pouzdani hibridi Yaris, Corolla su klasični cross modeli C-HR i Highlander. Bio bi tu i novi Land Cruiser kao perjanica marke, ali je kasnila isporuka ovog noviteta koji je svoju svjetsku premijeru imao u rujnu.

Nova Toyota C-HR, projektirana posebno za očekivanja europskih kupaca, osvojila je titulu Hrvatskog automobila za 2024. godinu te je proglašena najboljim izborom po kriteriju hrvatskog tržišta. Plasiranje na tržište izvornog modela C-HR bio je značajan događaj za Toyotu. Bio je to dramatičan ulazak u iznimno konkurentno tržište, model koji je bio u potpunoj suprotnosti u odnosu na klasičan stil SUV vozila s dramatičnim i oštrim rubovima, više nalik suvremenim, sportskim modelima. Uspjeh koji je tada ostvarila svojim inovativnim izgledom pomogao je promijeniti percepciju šire javnosti o marki Toyota u Europi dodavši joj novu emotivnu dimenziju.

image
Nikola Brboleža/Cropix

Današnji C-HR se ističe svojim lokalnim dizajnom, inženjeringom i proizvodnjom, iskorištavajući inovativna dostignuća i uključujući podatke u stvarnom vremenu od vozača diljem kontinenta. Vrhunske značajke kao što su Toyotine prve ručke na vratima, dinamično unutarnje ambijentalno osvjetljenje u 64 boje i panoramski krov bez zasjenjenja dio su holističkog i personaliziranog korisničkog iskustva koje kupca stavlja u središte vozila. Ovaj model pruža pouzdanu, tihu vožnju kroz inovativne tehnologije i sveobuhvatnu nadogradnju dinamike vozila, a dolazi u širokom rasponu hibridnih električnih i plug-in hibridnih električnih pogonskih sklopova.

Toyota je marka koja zapravo sama sebe prodaje. I to na svjetskoj razini, ali se primjećuje i sve više kod nas. Ponekad i ne moramo nagovarati kupce kod kupovine, oni kada dođu kod nas u salon odmah znaju što žele. Kvaliteta Toyote sve govori, desetogodišnje jamstvo ili 200.000 kilometara uz redovan servis su nešto što ljude jednostavno privlači. A imamo i svoje Toyota financiranje gdje se kupci dobro osjećaju jer im se sve riješi u salonu, nema potrebe za bankarskim kreditiranjem. Izuzetnih pogodnosti tu imamo – ispričali su nam Goran Domazet i Petar Šamadan iz prodaje auto kuće Čondić.

I uvjerili smo se u sve što, jer dok smo se družili na štandu bilo je upita i za Yaris Cross i Corollu Cross, ali i najskupljeg Highlandera. Yaris i Corolla su posebno zanimljivi mnogima jer uz kvalitetu i pristupačnu cijenu nude puno više od konkurencije, vidljivo je to odmah na prvu. Čak niti cijena koja je onako “s nogu izrečena” nije zainteresirane odbila, dapače mi smo se morali maknuti kako ne bi ometali posao.

image
Nikola Brboleža/Cropix

Da i to nije na odmet za napomenuti Auto kuća Čondić ima rijetku privilegiju da ima suradnju s Hajdukom, dugogodišnju već. Pa je tako Marko Livaja dobio svoj oslikani C-HR, dok se odnedavno Ivan Rakitić vozi u Hghlanderu. Tako to ide, klasa uz klasu.

Bit će toga još

- Ne zaboravite i Tonija Kukoča koji vozi Highlandera, imamo mi zahvaljujući suradnji s Hajdukom cijelu flotu od desetak vozila na Poljudu, na korištenju Hajduku. Sigurno nas ne bi odabrali da nisu i oni potpuno sigurni u kvalitetu naših vozila – nadopunjuju Petar i Goran.

Tako smo stigli do kraja šetnje drugog dana Auto salona, bilo je zanimljivo, pred nama je tek vikend, onda dva udarna dana kada se očekuje i najbrojniji posjet u City Centeru. Tako da sve što danas napisali i provjerili, već za vikend će dobiti nove svježe podatke. Promijenit će se dosta toga. Zapravo radujemo se novom druženju, kada ćemo predstaviti još tri jako poznata brenda hrvatskim vozačima.

image
Nikola Brboleža/Cropix
image
Nikola Brboleža/Cropix
image
Nikola Brboleža/Cropix
image
Nikola Brboleža/Cropix
image
Nikola Brboleža/Cropix
image
Nikola Brboleža/Cropix
image
Nikola Brboleža/Cropix
image
Nikola Brboleža/Cropix
image
Nikola Brboleža/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 11:59