Spomenuti sustav obavještava računalo u vozilu o identifikacijskim podacima, tlaku i temperaturi gume, te je središnji računalni sustav, na osnovu dobivenih podataka, sposoban automatski poboljšati algoritme uzdužnoga i bočnoga upravljanja, što se očituje u boljim voznim značajkama.
Napredna tehnologija također osigurava kraći put kočenja pomoću ABS-kočnica, bolje reagiranje u zavojima, bolje držanje smjera u vožnji ravno naprijed i veću stabilnost koju pomoću dodatnih podataka osigurava elektronički sustav za nadzor stabilnosti (ESC).
Prednost je spomenutoga sustava i to što je čip ugrađen u gumu, a ne u naplatak, što znači da se naplatak prilikom zamjene gume ne može oštetiti.
Kako je istaknuo Marc Engel, viši inženjer u Goodyearu, karakteristike gume mogu se značajno promijeniti stoga, podaci o tipu gume, tlaku i njezinoj temperaturi imaju važnu ulogu.
“Ako vozilo poznaje navedene dinamične značajke, njegovi nadzorni sustavi mogu ih uvažiti i tako omogućiti njegovu veću opću izdržljivost.”
Predstavljena tehnologija trenutačno je u fazi testiranja za uporabu na tržištu, a točno vrijeme lansiranja zasad nije poznato.