StoryEditorOCM
Bizniszakon o zaštiti potrošača najčešće se krši time što kupci ne znaju koliki je stvarni popust

SVE O TRAPULAMA NA SNIŽENJIMA Istaknu veliki popust, a snize nekoliko artikala

Piše PSD.
17. siječnja 2010. - 20:32

Ovogodišnjim siječanjskim sniženjima ne raduju se ni trgovci ni potrošači, a prema zatečenom stanju na splitskom području, trgovci su nezadovoljni jer prodaja ide jako slabo, a potencijalni potrošači, kako sami kažu, uglavnom samo razgledaju. Kupci nemaju novca, a ni sniženja istaknuta na vratima prodavaonica uglavnom ne odgovaraju popustima u dućanu.

Neuobičajno manje prigovora u siječnju, samo tri, bilježe i u Udruzi “Dalmatinski potrošač”, što sigurno potvrđuje tezu da je kupovna moć građana sve lošija te da Hrvati ne kupuju na siječanskim sniženjima kao što su to činili prethodnih godina.

Snimite cijene prije rasprodaja

U svim prodavaonicama situacija je slična: na izlozima najave o 30, 40, 50, 60 ili rijetko 70 posto popusta, a unutra cijene tek nešto ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. studeni 2024 07:16