Prometne nesreće, prirodne nepogode, zdravstveni problemi, krađe... Sve su to situacije koje mogu imati razarajuće posljedice za pojedinca i obitelji, a najčešće ih je nemoguće predvidjeti. U tom slučaju uvijek je korisno imati kvalitetnu policu osiguranja, koja će nam olakšati da se nosimo s posljedicama takvih događaja. Groupama osiguranje novi je "igrač" u svijetu osiguranja u Hrvatskoj, a kako izgleda njihov poslovni put na našem području, otkrio nam je njihov direktor prodaje Jure Smoljo.
Možete li se za početak predstaviti našim čitateljima?
- Timu Groupama osiguranju sam se priključio prije 16 mjeseci i preuzeo funkciju direktora prodaje za Hrvatsku. Cijela moja karijera je vezana uz branšu osiguranja gdje sam radio na raznim pozicijama u vodećim firmama za osiguranje u Hrvatskoj. Imam preko 20 godina menadžerskog iskustva, uglavnom u prodaji osiguranja.
Neživotna osiguranja
Direktor ste prodaje Groupama osiguranja, kako je započeo vaš put na Hrvatskom tržištu?
- Groupama u Hrvatskoj djeluje od rujna 2021., a svoj poslovni put na ovom području započeli smo u sferi životnih osiguranja. Stvaranjem regulativnih preduvjeta i dobivanjem dozvole u lipnju 2022. ušli smo i u segment neživotnih osiguranja. Najprije smo neživotna osiguranja nudili kroz mrežu OTP banke, a početkom ove godine počeli smo suradnju s agencijama i brokerima na cjelokupnom tržištu Hrvatske. Posebno jak iskorak na tržištu napravili smo uvođenjem kompletne palete proizvoda vezanih za motorna vozila, imovinska osiguranja...
Spomenuli ste da je Groupama osiguranje, odnosno hrvatska podružnica, dio Groupama grupe koja ima veliku povijest?
- Radi se o Groupama grupi, jednoj od vodećih francuskih i europskih osigurateljnih grupa u Europi. Groupama grupa još od davne 1900. godine brine o 13 milijuna osiguranika u 11 zemalja na području Europe, Azije i Afrike. Iskustvo koje naša grupacija ima u sferi životnih i neživotnih osiguranja velika nam je odskočna daska, a njihov uspješan poslovni model prilagođavamo osobitostima domaćeg tržišta.
Koje su temeljne vrijednosti vaše firme?
- Želja nam je našu etiku poslovanja, korporativne vrijednosti i korporativni plan predstaviti kao jedinstvenu cjelinu, a sve kako bi našim korisnicima osigurali konkurentan i pošten proizvod. Naša svrha je što većem broju ljudi pomoći da s pouzdanjem izgrade svoje živote. Solidarnost, odgovornost, predanost i optimizam su vrijednosti na kojima duže od stoljeća počiva naš odnos s korisnicima.
Kako funkcionira poslovanje Groupama osiguranja u Hrvatskoj?
- Svoje poslovanje u Hrvatskoj razvijamo kroz tradicionalni banko kanal, ali i kroz suradnju s brojnim vanjskim agencijama i brokerima s područja cijele države. Stalno razvijamo prodaju i infrastrukturu, do sada imamo 120 partnerstva s vanjskim agencijama i brokerima, a cilj nam je da njihov broj u idućoj godini naraste na 200. Također, širimo i mrežu svojih poslovnica u Hrvatskoj.
Koliko poslovnica imate u Hrvatskoj?
- Sjedište nam je u Zagrebu, gdje smo otvorili i korisnički centar, a poslovnice imamo u Rijeci, Zadru, i Splitu. U planu nam je otvaranje regionalnih centara u Velikoj Gorici, Varaždinu i Osijeku, a naše usluge dostupne su i u poslovnicama OTP banke.
Čuli smo da grupa u svijetu ima više od 32.600 zaposlenika, kako po tom pitanju kotirate u nas?
- Sukladno rastu i razvoju intenzivno zapošljavamo. Već sada imamo oko 90 zaposlenih, uglavnom se tu radi o stručnjacima visokog profila i bogatog iskustva u branši osiguranja. Stručnost zaposlenika ključna je za naš cjelovit razvoj i upravljanje proizvodima na zadovoljstvo naših klijenata. Oni razvijaju inovativne proizvode u segmentu životnih i neživotnih osiguranja s ciljem da ona postanu dostupnija nego ikad, a poseban fokus stavljamo na sve važnije digitalne servise.
Širok portfelj proizvoda
Što bi istaknuli kao najveće uspjehe hrvatske podružnice?
- Moram tu istaknuti internu nagradu koju je hrvatska podružnica dobila u kategoriji Pametnih IT rješenja. Još jedan veliki uspjeh je što smo na tržištu osiguranja motornih vozila u samo šest mjeseci poslovanja u tom segmentu "zauzeli" tri posto tržišta.
Koje police osiguranja nudite?
- Groupama osiguranje za sve segmente klijenata nudi širok portfelj proizvoda životnih i neživotnih osiguranja, te stalno razvija inovativne proizvode usklađene s potrebama klijenata.
Ranije ste spomenuli da je tržište u Hrvatskoj dosta zasićeno, a vaše osiguranje je unatoč tome u jako kratkom vremenu zauzelo značajan dio tržišta. Po čemu se ističete?
- Nakon dugo godina, Groupama se na tržištu osiguranja pojavila kao novi igrač. U kratkom vremenu je okupila tim iskusnih stručnjaka i stvorila preduvjete za tržišni iskorak. Naša najveća prednost je snaga i podrška naše Grupe. Osim toga, naše prednosti su vrhunska IT rješenja, brzina, inovativni proizvodi, fleksibilnost, te vrhunska podrška za klijente i vanjske partnere.
Gdje vidite Groupama osiguranje za pet godina, koji su vam dugoročni ciljevi?
- Želimo osigurati preduvjete za stabilan i održiv rast na tržištu i po tom pitanju imamo potpunu podršku vlasnika u vidu znanja i iskustva. Hrvatsko tržište zasićeno je velikim brojem osiguravatelja, a s druge strane malim brojem stanovnika. Kako bi opstali na jednom takvom tržištu, smatram da u svom poslovanju moramo biti ambiciozni i rasti održivo, a vjerujem da ćemo u tome i uspjeti. Ako se zadovoljimo malim ciljevima, na hrvatskom tržištu nećemo uspjeti. Cilj nam je, kroz mrežu naših partnera, u narednim godinama postati jedan od vodećih "igrača" na tržištu.