Već 20 dana stanari Puta Pera Kojakovića u Čibači, nekih desetak i više kućanstava, ne znaju za internet. Pokušavali su na sve načine popraviti stanje, ne mogu se, kažu, sjetiti koliko su puta zvali službu pretplatnika ne bi li doznali što se dogodilo i kad će im ‘vratiti‘ uslugu koju svaki mjesec uredno plaćaju:
- Nešto su radili, kopali rovove i oštetili svjetlovodni kabel, sve je ostalo tako raskopano, a mi bez mreže. Odmah smo se požalili, slali smo mailove, raspitivali se i ovdje i u Zagrebu kod Hrvatskog telekoma, ali ništa se nije promijenilo. Obećali su da će nam dok čekamo rješenje donijeti bežične rootere da se snađemo dok ne poprave kvar, ali ni to nisu učinili. Samo stalno ponavljaju ‘stavit ćemo požurnicu‘. Stvarno neozbiljno – požalio nam se Župljanin koji se snašao tako da su mu se svi ukućani ‘prikopčali‘ na pametni telefon s neograničenim internetom.
- Sreća da završava sezona, strah me i pomislit što bi bilo da su nam turisti tu, a u kući nemaš interneta – komentirao je nezadovoljni pretplatnik. I nikako nije jedini, jer zbog istog problema negoduju i mještani Rožata koji su u ‘informativnoj blokadi‘ 6 dana. Da je na obje lokacije došlo do oštećenja infrastrukture uslijed izvođenja građevinskih radova potvrđuju i iz nacionalnog teleoperatera:
- Na području naselja Čibača smetnja je otvorena 24. listopada, dok je za područje Rožata smetnja otvorena 28. listopada, što je dovelo do poteškoća u korištenju usluga za dio korisnika na tom području, te intenzivno radimo na što skorijem rješavanju. Konkretno, na području Čibača su već u tijeku građevinski radovi te očekujemo njihov dovršetak danas do kraja dana, kada bi i usluga trebala biti ponovo u potpunosti dostupna korisnicima, dok je smetnja u Rožatu nešto složenija te je za njezinu sanaciju potrebno napraviti dodatne radove u suradnji s drugim tvrtkama pa na toj lokaciji očekujemo rješavanje smetnje do srijede – objašnjavaju iz Hrvatskog telekoma i ispričavaju se korisnicima radi nastalih poteškoća i neugodnosti.
Podsjećaju i kako korisnici koji imaju aktivnu Magenta 1 ponudu, odnosno koriste mobilne brojeve na pretplatu u HT-u i imaju prijavljenu smetnju na fiksnim uslugama, automatizmom dobivaju neograničen internet na mobilnom broju.
- Kad su posrijedi zamjenske usluge kao internet i telefon preko mobilnog signala, one se ne aktiviraju automatizmom prilikom svake prijave smetnje, već korisnici koji imaju prijavljenu smetnju, za koju je predviđen dulji rok otklona, mogu sami zatražiti aktivaciju zamjenskih usluga. Također, korisnicima koji imaju prijavljenu smetnju se mjesečna naknada umanjuje sukladno trajanju smetnje – poručuju iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.