- Oduševljeni smo odazivom na ovo događanje koje smo upriličili kako bi se turistički, ali posebice eno-gastronomski predstavili biranoj publici na tržištu Austrije, jednog od naših ključnih emitivnih tržišta. Imamo veliki potencijal privući još više gostiju veće platežne moći u pred i posezoni upravo našom eno-gastronomijom, njenom tradicijom i proizvodima. Stoga smo se odabranoj publici predstavili kao destinacija održivog turizma, dobre hrane i sjajnih proizvoda, a zanimanje koje su uzvanici pokazali, svakako će doprinijeti pozicioniranju naše regije kao vrlo privlačne destinacije gurmanima i ljubiteljima putovanja, naglasila je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije čiji je tim prošlog ponedjeljka, u elegantnom prostoru Ovalhalle Museumsquartiera u Beču, organizirao ekskluzivan event u suradnji s Falstaffom, vodećim medijem za eno-gastronomiju njemačkog govornog područja, te uz suradnju s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Beču i Zadarskom županijom.
Predstavljanje Zadarske županije kao turističke destinacije kroz eno-gastro doživljaj privuklo je brojnu publiku, od predstavnika medija specijaliziranih za putovanja, te hranu i vino, do turističkih i eno-gastro profesionalaca, kao i široke gurmanske publike. Cilj je bio predstaviti Zadarsku županiju kao regiju punu okusa, u kojoj sunce i more stvaraju vrhunske proizvode, a ljudi jela i pića iznimnih i uzbudljivih okusa. Uz nazočnost zamjenika župana Šime Vickovića, okupljene su uz direktoricu Kadiju pozdravili glavna urednica časopisa Falstaff, Elisabeth Brandlmaier, tajnik Veleposlanstva u Beču Igor Kolar te direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Beču Branimir Tončinić.
Okosnicu događanja činile su pomno odabrane brendirane eno-gastro postaje koje su provele uzvanike na uzbudljivo putovanje kroz Zadarsku županiju. Gosti su tako dočekani tradicionalnim likerima Maraschino, Orahovac i Pelinkovac, uz živu scensku igru Vitezova vranskih i baklavu Heritage hotela Maškovića han. Na brojim postajama kroz cijeli prostor, svojim vrhunskim vinima predstavilo se devet vinara iz Udruge vinara Zadarske županije, a uzvanici su također mogli probati i izvrsna maslinova ulja proizvedena u Zadarskoj županiji.
Na centralnoj postaji nudila su se dalmatinska jela u izvedbi chefova Josipa Vrsaljka i Saše Begana, koji su svojim umijećem gostima prezentirali tradicionalna jela na fine dining način.
Otoci Zadarske županije pod brendom Zadar Archipelago dočarali su bogatu ribarsku tradiciju nudeći zalogaje chefa Marka Kolege s raznim plodovima mora - inćunima, hobotnicom, kozicama, tunom ili sardinama uz dodatak posebnih delicija poput ukiseljenog motra. Za toplo jelo odabrana je tuna s povrćem i njokima, a gosti su se mogli zasladiti kolačem i keksima s maslinovim uljem, te arancinima i limoncinima.
Falkensteiner Punta Skala Resort se predstavio signature koktelom te hobotnicom na žaru drvenog ugljena s aromom dima, emulzijom od morskih trava i kokicama od heljde. Dodatnom prestižu eventa doprinio je i posjet poznatog chefa Paula Ivića iz bečkog restorana Tian, nositelja jedne Michelinove zvjezdice.
Falstaff je osnovan kao vinski časopis u Austriji još 1980. godine, a danas predstavlja etabliranu medijsku platformu na njemačkom govornom području Europe s vodećim publikacijama i web stranicama u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj. Tiskani i e-časopisi Falstaff, uključujući proširenja linija, čine Falstaff najvećim časopisom o vinu, hrani i putovanjima na njemačkom govornom području.
U sve tri zemlje Falstaff objavljuje autoritativne godišnje vinske vodiče koji održavaju i predstavljaju vinske industrije tih zemalja. Uz početne stranice falstaff.at, falstaff.de i falstaff.ch, biltene, prisutnost na društvenim medijima i aplikacije vodiča, Falstaffova ukupna publika broji se u milijunima. Falstaff je i digitalni broj jedan medij u cijeloj Austriji, te je najbolji medij za doseg visokokvalitetne ciljane publike.