Samo dan nakon što se doznalo da TV voditeljica i glumica Doris Pinčić prodaje kuću u Velikom Polju blizu zagrebačkog aerodroma ta je nekretnina i prodana.
Doznajemo kako se Doris o tome tijekom dana pohvalila bliskim prijateljima i članovima uže obitelji u Zadru. U prilog tome govori i to što je oglas na Njuškalu kojeg možete pogledati OVDJE (dosad je pregledan više od 47 tisuća puta) sada neaktivan. Da je kuća od 135 kvadrata uistinu prodana dobili smo potvrdu i u agenciji za nekretnine koja je objavila oglas.
Voditeljica emisije 'Dobro jutro, Hrvatska' kuću u Velikom polju kupila bez kredita još dok je bila u braku s glazbenikom u usponu Borisom Rogoznicom i tamo je nakon rastave nastavila živjeti s djecom.
Tijekom jučerašnjeg dana Doris nije odgovarala na novinarske upite vezano za ovu temu pa se ne zna koji je razlog zašto je odlučila prodati kuću. Je li to možda zato što će početi živjeti s novim dečkom, 13 godina starijim Davorom Guberovićem (46), koji radi kao menadžer u jednom trgovačkom lancu? Ili jer se jednom prilikom, saznajemo, prijateljima požalila što je u medijima objavljeno gdje živi pa je poželjela život nastaviti na adresi koja neće biti poznata javnosti?
Bilo kako bilo, kuća je prodana za 215 tisuća eura (1.618.041 kuna), a s obzirom da ju je kupila zajedno s bivšim suprugom (tada su imali i zajedničku tvrtku DPR koju nakon razvoda vodi samo Doris) vrlo je vjerojatno da će voditeljica prihod od prodaje podijeliti s Rogoznicom.
S njime je, doznajemo, ostala u korektnim, ali strogo obiteljskim odnosima, i to ponajviše zbog sina Donata i kćeri Gite koju Boris redovito posjećuje.
Na pitanje kako su uspijeli kupiti kuću bez kredita Doris je za portal Žene i novac u veljači 2020. odgovorila kako joj je žao zbog načina na koji su mediji o tome pisali.
- Prodali smo stan u Zagrebu i za taj novac plus još malo smo dodali i kupili kuću na selu. Gdje mnogi možda ne bi živjeli jer ima blata i prašine, ali evo tako smo odlučili jer nam se čini da je za djecu zdravije i bolje - kazala je tada još uvijek udana voditeljica (javnost će za njenu rastavu doznati u lipnju 2020.)
Dodala je i da joj je cilj kupiti stančić koji će joj biti zalog za mirovinu.
Rogoznica je pak za naš portal u rujnu 2019. pričao kako su kuću Doris i on kupili bez kredita.
- Jako smo sretni i ponosni zbog toga, jer je to nekako životna misija većini parova. Oboje smo odrasli u kućama u Dalmaciji i takva se sloboda ne može mjeriti sa stanom, koliko god on bio velik. Naše kućanstvo ima pet članova, uključujući psa kojeg svaki dan nekoliko puta vodim u šetnju oko zgrade.
Već samo zbog toga bit će olakotno imati kuću s dvorištem, pogotovo zbog puno više prostora, dodatne sobe u kojoj mogu napraviti kućni studio i imati svoj kutak, kao i velike kuhinje u kojoj ćemo snimati Doris za potrebe njezinih emisija i sponzoriranih objava na Instagramu. Imat ćemo i svoj vrt od 130 kvadrata, gdje ćemo saditi svoje povrće i voće. Jedva čekamo preseljenje, tom ćemo prigodom napraviti tulum stoljeća - govorio je Boris.
Osvrnuo se tada i na tvrtku u kojoj je radio s Doris.
- Zajedno smo vlasnici obiteljske tvrtke u kojoj smo se zaposlili kako bismo sami sebi plaćali staž, poreze i doprinose te izdavali račune za svoje glazbene i voditeljske usluge. Tako da tu nema klasične hijerarhije. Ona je direktorica u firmi, jer netko to treba biti, ali svi prihodi idu u zajednički mlin, koji našoj obitelji služi za egzistenciju i daljnje ulaganje - pričao je.
Tvrtka DPR osnovana je 2015. godine i prijavljena je u Velikom Polju gdje su bivši supružnici kupili kuću. Primarna djelatnost je proizvodnja filmova, videofilmova i televizijskog programa, a u njoj Pinčić ostvaruje milijunske prihode.
Osim honorarnog posla na HRT-u gdje je angažirana u emisiji 'Dobro, jutro Hrvatska' i plaćena po emisiji (a vodi i druge projekte poput Dore i Splitskog festivala) voditeljica snima radijske i TV reklame za trgovačke lance, često posuđuje glas u animiranim filmovima, ima kulinarski blog 'Kuhinja babe Eve', redovito na Instagramu ljudi reklamira razne proizvode, a također je i idejna autorica videomaterijala za kampanju Hrvatske Turističke zajednice 'Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku'. Za tu su kampanju iz HTZ izdvojili 275 tisuća kuna.