Melita Ivković, ravnateljica Koncertnog ureda Zadar, šokirana je usvajanjem amandmana na Gradskom vijeću Zadar kojim je praktički u trenutku ostala bez sredstava za koncertne aktivnosti u idućoj sezoni:
- Odluka Gradskoga vijeća da se usvoji amandman koji je podnijela vijećnica Adela Frank u ime Kluba nezavisnih vijećnika, a usvojenaje većinom glasova, uvredljiva je po zdrav razum. Naime, prijedlog je da se iznos namijenjen Koncertnoj sezoni smanji za 53.089,12 eura. Problem je što su za Koncertnu sezonu planirana sredstva u iznosu od - pazite sad - 53.089,12 eura! Dakle, za koncertnu sezonu koja u Zadru kontinuirano traje od 1945. godine, gradski vijećnici planiraju - nula eura - kaže razočarana Ivković.
Koncertna sezona, koja već 77 godina djeluje pod raznim ustanovama, upravo svoj vrhunac u broju i opsegu programa doživljava osnivanjem Koncertnog ureda Zadar kao javne ustanove u kulturi 2015. godine. Unutar koncertne sezone ostvaruju se programi brojnih ciklusa: Pretplata, ciklus Zadarskoga komornog orkestra, ciklus Bersa, Klub, Djeca i mladi, Zadarski ciklus. Sve to većini u Gradskom vijeću vrijedi - nula - ističe Ivković navodeći sažetke Koncertne sezone u 2022. godini:
- Inicirali smo ekskluzivne glazbene projekte koji promišljaju hrvatsku i zadarsku glazbenu baštinu (programi Hrvatska solo pjesma u europskom kontekstu, Zadarska salonska glazba 19. stoljeća, Antologija hrvatske zborske glazbe). Realizirali smo gostovanja istaknutih međunarodnih imena: Marco Beasley i Stefano Rocco, Jazz orkestar Hrvatske radiotelevizije i Victor Goines, Juan Carlos Romero Flamenco Group...
Realizirali smo gostovanja istaknutih hrvatskih glazbenih umjetnika, s posebnom brigom o kvalitetnom i raznolikom presjeku temeljnog repertoara klasične glazbe (Lovro Merčep, Franjo Bilić, Goran Končar, Edmund Andler Borić, Lovro Pogorelić, Martina Filjak...). Posebnu smo pažnju pridavali programima nove glazbe (Ansambl Synchronos, Gordan Tudor...), uz čak četiri praizvedbe novih skladbi hrvatskih skladatelja. Zastupljeni su bili i koncerti jazz i improvizacijske glazbe (Elvis Stanić Group, Mauro Sigura Quartet...). Nastavili smo i s ostalim žanrovima klupskih koncerata koji privlače novu publiku (The Screaming Wheels, J.R. August, Stampedo...).
Nastavili smo s ciklusom Zadarskoga komornog orkestra, ujedno realizirali i Dalmatinski ciklus kao program suradnje dalmatinskih gradova u smislu razmjene ansambala i programa, ali i zajedničkog iskoraka u jačanju glazbene scene. Nastavili smo s Ciklusom Bersa u suradnji s Glazbenom školom Blagoje Bersa. Nakon pandemije smo ponovo pokrenuli plesne večeri tango-milonga u Kneževoj palači. Nastavili smo razvijati program za djecu i mlade (Radionica dobrog zvuka, DJ radionica, izvedba Karnevala životinja za vrtićance i školarce, projekt razvoja publike Providurova Plug-in: Ziggy Stardust). Pokrenuli smo Zadarski ciklus, koji posebno brine o lokalnim glazbenicima, te potpisali ugovore o suradnji (HPGD Zoranić, Condura Croatica, Gradska glazba Zadar…)
Realizirali smo brojne suradnje s dionicima javnog i civilnog sektora (HNK Zadar, Narodni muzej Zadar, Gradska knjižnica Zadar, Sveučilište u Zadru, Glazbena škola Blagoje Bersa, Škola primijenjene umjetnosti i dizajna, Zadar, Prirodoslovno-grafička škola Zadar, Obrtnička škola Gojka Matuline, Volonterski centar Zadar, Društvo arhitekata Zadar, Dragon Teatar, Udruga Kamene babe, Veleposlanstvo Kraljevine Španjolske u RH/Istituto Cervantes, Austrijski kulturni centar, Talijanski institut za kulturu, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva i drugi) - nabraja Ivković rezignirano zaključujući:
- Izgleda da sve to navedeno gradu Zadru nije potrebno! Ili će biti da oni koji su predložili ne znaju što su predložili, a oni koji su izglasali ne znaju što su izglasali ističe Ivković dodajući kako je ukinuto i 200 tisuća eura za održavanje Providurove palače.
- Kako ćemo biti Centar Pompidou ako nemamo za režije? - pita se na kraju.