Kampanja za društvenu igru ‘Strašne žene’, prvi proizvod te vrste u Hrvatskoj koji slavi doprinos žena društvu, uspješno je završena s preko 170 tisuća kuna prikupljenih sredstava. Kampanju je uoči 8. marta pokrenula udruga Prostor rodne i medijske kulture K-zona, s ciljem tiska i distribucije prvih 1000 primjeraka.
Igra ‘Strašne žene’ tako će uskoro zabavljati i educirati sve one koji žele naučiti više o ženama koje su dale izniman doprinos društvu na području kulture, politike, znanosti, ljudskih prava, umjetnosti i feminizma.
- Zahvaljujem svima koji su novčano ili širenjem informacija o kampanji doprinijeli njenom uspjehu i svojevrsnom oživljavanju ‘Strašnih žena’, čija su postignuća kroz povijest često nepravedno ignorirana. Veseli nas količina podrške i sve redom pozitivne reakcije na društvenu igru ‘Strašne žene’ tijekom intenzivna tri tjedna kampanje koje nam daju vjetar u leđa za daljnji rad na nadogradnji igre i razvoju novih proizvoda, kako bi cijeli svijet, a posebice nove generacije zaigrale na kartu ravnopravnosti, izjavila je po završetku kampanje izvršna direktorica K-zone i idejna pokretačica projekta Gabrijela Ivanov.
Prvi primjerci igre, osim u Hrvatskoj i zemljama regije, naći će se tako u rukama igrača i igračica iz Češke, Belgije, Švedske pa sve do daleke Australije, Jamajke, SAD-a i drugih zemalja.
Međutim, s uspješnim završetkom kampanje priča za ‘Strašne žene’ ne završava. Ona će i dalje će biti dostupna za
narudžbu putem Indiegogo platforme za sve zainteresirane.
Dodatno, K-zona će se u narednih šest mjeseci baviti razvojem i nadogradnjom igre, razvojem dodatnih proizvoda koji zagovaraju rodnu ravnopravnost te razvojem mobilne aplikacije. Rad na ovom aspektu omogućen je potporom ACT Grupe “Pokreni nešto svoje”, na čijem su natječaju ‘Strašne žene’ početkom ožujka odabrane uz šest drugih odličnih projekata od ukupno 312 prijavljenih.
‘Strašne žene’ time postaju prvi proizvod budućeg društvenog poduzeća koje će u suradnji s umjetnicama, aktivistkinjama, teoretičarkama i znanstvenicama, kao i inicijativama iz cijelog svijeta, razvijati nove proizvode koje osvještavaju društvo o rodnoj ravnopravnosti istovremeno potičući kulturno-umjetničku produkciju i poduzetništvo žena.