Zamjeniku zapovjednika 392. eskadrile aviona 93. krila Hrvatskog ratnog zrakoplovstva iz vojarne „Pukovnik Mirko Vukušić" u Zemuniku, bojniku Ivanu Anđiću, u četvrtak uručen je znak i certifikat za ostvarenih 2000 sati naleta na avionu Pilatus PC-9M.
Službenu oznaku i certifikat tvrtke Pilatus za jubilarnih 2000 sati naleta bojniku Anđiću uručio je zapovjednik 93. krila brigadir Željko Ninić, a čestitke su uputili i zapovjednik 392. eskadrile aviona pukovnik Robert Ribarić te dvojica pilota koji su ranije ostvarili 2000 sati naleta na Pilatusu, brigadir Željko Harapin i pukovnik Damir Barišić. Njih trojica su i jedini piloti u Hrvatskoj koji su s navedenim naletom ušli u „Klub 2000" sati na Pilatusu PC-9M.
Bojniku Anđiću u „Krilima Oluje" do stotog nastupa nedostaju još samo dva
Bojnik Anđić imao je prvi let na Pilatusu PC-9M 2002. godine i upravo je na ovom tipu aviona ostvario najviše naleta u svojoj letačkoj karijeri. U akrobatskoj grupi „Krila Oluje", gdje leti na poziciji prvog lijevog pratitelja, nedostaju mu dva nastupa do još jednog jubileja, stotog nastupa.
Tom prigodom bojnik Anđić rekaoje kako se rado sjeća svojih početaka, a čar letenja i užitak koji osjeća na nebu i danas su mu najveća inspiracija i vodilja u pripremi i izvedbi svakog leta: „Pilatus mi je posebno prirastao srcu zbog dva razloga. Kao nastavnik letenja obučavao sam i obučavam nove generacije pilota i to je uistinu poseban dar, dar kojim dajete sve od sebe kako bi učenici letači dobili letačka krila. Drugi je razlog letenje u akrobatskoj grupi „Krila Oluje" upravo na ovom tipu aviona gdje na najbolji način predstavljamo sve mogućnosti Pilatusa, ali i vrhunske vještine hrvatskih pilota".
Pilatus je u operativnoj uporabi u 392. eskadrili aviona od 1996. godine (inačica PC-9A), odnosno 1997. godine (inačica PC-9M), a sveukupno je do sada eskadrila ostvarila oko 61 000 sati naleta na ovom avionu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....