StoryEditorOCM
RegionalPUTEM RADIONICA

Zadarska županija predstavila se na tržištima Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke: od prirodnih ljepota, gastronomije sve do sigurnosti destinacije

Piše TZ ZD Žup
15. travnja 2021. - 13:56

Nakon uspješne prezentacije za poljske agencije održane 25. ožujka, na poziv predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ), danas, 15. travnja, održana je i prezentacija za poslovne partnere na tržištima Češke i Slovačke, a na kojoj se ponovno predstavila Turistička zajednica Zadarske županije.

Turistička zajednica Zadarske županije turizam i cjelokupnu ponudu Zadarske županije promovira putem online platforme „Croatia Get2Gether“ odnosno nizom virtualnih prezentacija i webinara koje organizira Hrvatska turistička zajednica. Većina radionica i prezentacija održava se u prvoj polovici godine, a u sklopu njih se, osim promocije samih destinacija i turističkih proizvoda, govori i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti hrvatskih destinacija i protokolima tijekom realizacije budućih turističkih putovanja.

Uz već održane prezentacije u Sloveniji, Poljskoj na kojoj se Zadarska županija predstavila samostalno, današnja virtualna prezentacija u Češkoj i Slovačkoj održana je zajedno s Turističkim zajednicama Istarske županije i Šibensko-kninske, a na poziv i uz moderiranje Dubravka Miholića, direktora predstavništva HTZ-a. Sudionike su srdačno pozdravili i veleposlanici RH u Češkoj i Slovačkoj, Ljiljana Pancirov i Aleksandar Heina.  

image
zadarska županija
Htz

I na današnjoj se prezentaciji nastojalo naglasiti raznolikost Zadarske županije kako geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja i atrakcija, a što snažno gradi brend „Reci DA! svemu“. U prvom se dijelu ističu doživljaji po subregijama, a zatim se prezentacija fokusira na turističke proizvode. Također se uz glavne smještajne kapacitete i njihovu ponudu dodatno prezentiraju i razni alati koje Turistička zajednica Zadarske županije nudi za turiste ali i profesionalce, kao što su karte, liste, brošure, vodiči. Web stranice, odnedavna na jezicima istih tržišta, a veliki su plus u promidžbi.

- Veseli nas i ulijeva optimizam veliki interes koji naši partneri iskazuju za našim destinacijama, a o čemu govori činjenica da se predviđena mjesta na radionicama popunjavaju u rekordnom vremenu. Uvjerili smo se koliko je jaka želja za putovanjima i kako se s nestrpljenjem očekuje dolazak u Zadarsku županiju  - istaknula je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije.

Turistička zajednica Zadarske županije idući će se tjedan predstaviti na tržištu Italije, a uslijedit će prezentacije i za tržište Njemačke i Austrije.

15. studeni 2024 06:22