Unatoč iznimno zahtjevnoj situaciji uzrokovanom pandemijom koronavirusa, koja ljubiteljima putovanja diljem svijeta „remeti“ planove o dolasku u Hrvatsku, brojni inozemni mediji posljednjih tjedna pojačano izvještavaju o prirodnim ljepotama i jedinstvenoj turističkoj ponudi naše zemlje.
Tako su primjerice u susjednoj Italiji popularni turistički časopisi Dove i Bell’Italia objavili velike reportaže o ljepotama hrvatske obale, stavivši poseban naglasak na nautički turizam čije se čari mogu otkriti jedrenjem šibenskim arhipelagom i kornatskim otočjem.
Hrvatska i hrvatske destinacije našle su se u medijima na našem glavnom emitivnom njemačkom tržištu, s kojeg kontinuirano bilježimo najveći broj dolazaka i noćenja turista, pa su tako najtiražnije njemačke novine Bild Lijepu našu uvrstile među osam zemalja koje bi ovoga ljeta mogli posjetiti njemački turisti. Osim Bilda, i njemačka državna televizija ZDF izvijestila je o Hrvatskoj i novom komunikacijskom konceptu Hrvatske turističke zajednice #CroatiaLongDistanceLove.
Zvučimo idealno
Jedan od najutjecajnijih francuskih magazina Le Figaro na svom nautičkom web portalu izvijestio je brojne čitatelje o iznimno dobroj epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj dok je kultni pariški Vogue na svom Facebook profilu, kojeg prati preko 5 milijuna ljudi, objavio fotografiju skakaonice na zadarskom bazenu Kolovare uz opis „Sunčano poslijepodne u Hrvatskoj zvuči idealno“, a objava je u kratkom roku prikupila rekordan broj likeova.
Da Hrvatska ima imidž atraktivne i sigurne destinacije, svjedoče i medijske objave u brojnim američkim medijima. The Luxury Lifestyle Magazine preporučio je virtualan posjet Dubrovniku, Zrmanji i Kornatima, a časopis BELLA objavio je sličan tekst u kojem preporučuje virtualnu šetnju Dubrovnikom.
Insider Travel Report u svom je tekstu spomenuo hrvatski gastronomski specijalitet – štrukle, koje je HTZ predstavio u sklopu gastronomske kampanje UNWTO-a, dok je Travel Pulse prilikom predstavljanja europskih dvoraca koji se mogu virtualno pogledati u „rekonstruiranom“ obliku istaknuo stari grad Samobor.
Jedan od najčitanijih svjetskih medija, The New York Times, objavio je članak u kojem Hrvatsku ističe kao pozitivan primjer u borbi protiv koronavirusa, a prilog na sličnu temu emitirala je i jedna od najgledanijih belgijskih komercijalnih televizijskih kuća VTM koja je u svojim večernjim vijestima Hrvatsku istaknula kao „korona free“ destinaciju.
Više od 33 milijuna
Najrecentnije objave o hrvatskim destinacijama stižu s britanskog tržišta. Naime, poznati britanski dnevni list The Telegraph preporučio je Hrvatsku i hrvatske destinacije kao savršene za „post-korona“ odmor, dok The Sun, kojeg putem online i print kanala čita preko 33 milijuna ljudi, u novokreiranoj kolumni namijenjenoj za inspiraciju pri planiranju putovanja nakon COVID-19 krize, posebno izdvaja Cavtat.
I s udaljenih tržišta stižu ohrabrujuće vijesti o našoj zemlji pa je tako južnokorejski turistički časopis SRT, kojeg izdaje istoimena željeznička kompanija Super Rapid Train u svom svibanjskom izdanju uvrstio Hrvatsku i otok Rab među TOP 8 destinacija svijeta koje treba posjetiti u ovoj godini. Kroz sve ovo, možemo reći, da se optimizam polako vraća u turizam.