Joe Bašić, alfa i omega hrvatske Ultre, ovih je dana možda i najtraženija osoba u Hrvatskoj. Telefon mu konstantno zvoni, svi nešto traže, nude, a on sa svima strpljivo. Njegovi nam suradnici kažu da je ove godine za Ultru angažirano ukupno oko 3000 osoba, od skelara, scenografa, nosača, djelatnica u kuhinji koje spremaju svu silu obroka za radnike, do šankera, konobara i stotina drugih.
– Ove godine imamo jaču prodaju nego prošle godine. Sjećate se, prije dvije godine imali smo koronu i nismo imali festival, prošle godine bio je naš povratak. No prošle godine nismo imali Azijce i Australce, a sada su se svi oni vratili, tako da je prodaja itekako dobra. Jako smo zadovoljni – kaže nam Joe, navodeći da je ove godine izrazita potražnja za VIP-om, posebice za V-VIP-om, dakle prostorom za najbogatije koji će platiti vrtoglave iznose samo da dođu na Ultru sa svojom svitom.
– Sjećamo se iz prošlih godina raznih dogodovština, poput bogatog kineskog biznismena koji je doveo svitu od 200 gostiju, naručili su 50 boca Don Perignona. A sada imamo jednog jako imućnog gosta, koji su od nas zahtijevali da im naručimo Armand de Brignac Brut Rose, vina čija je prodajna cijena oko 45 tisuća eura po boci. Oni će biti usidreni na jahti na kojoj imaju i helikopter, te su čak pitali mogu li se tim helikopterom spustiti negdje blizu stadiona, ali, nažalost, to im nismo mogli omogućiti – kaže nam Joe, navodeći da će u V-VIP prostoru ove godine biti i pet milijardera.
Na ovom linku pogledajte opsežne radove i podizanje golemog stagea:
– Oni su nam već poslali listu onoga što žele piti i jesti, mi ćemo im to sve osigurati. U zraku nam je još jedna jako važna osoba koja želi doći na Ultru, ali čeka odobrenje za svoj privatni avion. Ove će godine za vrijeme Ultre na splitski Resnik sletjeti oko 60 privatnih aviona. Imali smo i sastanak s odgovornim ljudima splitske Zračne luke, to su iznimno profesionalni i odgovorni ljudi – navodi Joe, kojega smo upitali hoće li se Ultra održati i sljedeće godine.
– Mi najesen idemo u pregovore s Gradom i nadam se da ćemo produžiti ugovor za pet godina. Mi imamo podršku Grada, uvjeren sam kako vodstvo Grada zna koliko svima nama vrijedi ova manifestacija. Bio sam i u Poreznoj, kažu da se, kad krene Ultra, jasno vidi ogroman "pik" potrošnje i izdanih računa, to se nikad i nigdje u tako kratko vrijeme ne događa u Hrvatskoj. Postoje jasni podaci da u dane Ultre bude oko 150 milijuna eura potrošnje, a to će ove godine ići i prema 200 milijuna eura. Ultraši su 2013. i 2014. godine ostajali u Dalmaciji i Hrvatskoj po tri dana, a sada su svoj posjet razvukli na impresivnih devet dana. I to su sve mladi ljudi, dolaze iz dobrostojećih obitelji i troše. Itekako pomažu našoj cijeloj ekonomiji, nema kod mladog gosta štednje, njemu je na prvome mjestu zabava i potrošnja.