StoryEditorOCM
RegionalVIRANI U NJEMAČKOJ

Na najpoznatijem Bavarskom sajmu samo je "Vir turizam" iznad sinjskih alkara!

Piše Kažimir Škrbić
2. ožujka 2020. - 11:02
rekordnih 1.300 izlagača iz 60-ak zemalja svijeta pokazalo je svoju raskošnu ponudu iz rastuće turističke industrije, a među njima i destinacijska kompanija Vir turizam na svojemu izlagačkom pultu u okviru štanda Hrvatske turističke zajedniceTz Vir

Virani su se predstavili na velikom međunarodnom turističkom sajmu f.re.e u Münchenu. Na centralnoj pozornici sajma nastupilo je i Viteško alkarsko društvo iz Sinja

Direktorica Vir turizma Kristina Perić i virska vijećnica Nikolina Vučetić boravile su u Münchenu na turističkom sajmu f.re.e, najvećem sajmu za turizam, putovanja i slobodno vrijeme u Bavarskoj, kojega je tijekom pet dana u veljači posjetilo više od 130.000 posjetitelja. Kako je najpoznatiji bavarski sajam ove godine proslavio 50-godišnjicu rada, rekordnih 1.300 izlagača iz 60-ak zemalja svijeta pokazalo je svoju raskošnu ponudu iz rastuće turističke industrije, a među njima i destinacijska kompanija Vir turizam na svojemu izlagačkom pultu u okviru štanda Hrvatske turističke zajednice.

- Interes Nijemaca za naš otok sve je izraženiji, kako zbog ljepota Vira, tako i zbog naših kontinuiranih aktivnosti na njemačkom tržištu. Interes pokazuju i naši ljudi u Njemačkoj, koji su najbrojniji upravo u Bavarskoj i Münchenu - kaže direktorica Perić. Tako je štand Vir turizma posjetila direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice za Njemačku Nera Miličić, generalni konzul Generalnog konzulata Republike Hrvatske u Münchenu Vladimir Duvnjak, ali i gradonačelnica Sinja Kristina Križanec.

- Uvijek je tako kada smo na sajmovima. Koristimo priliku za učvršćivanje od ranije stvorenih poslovnih veza i traženje novih partnera, turoperatora i agencija, kao i stjecanje prijateljstava s našim kolegama i visokim predstavnicima RH u Europi - ističe prva dama virskog turizma.

Na f.re.e sajmu u Münchenu posebna je atrakcija bilo sudjelovanje Viteškog alkarskog društva i Gradske glazbe iz Sinja koji su imali svečani defile na centralnoj pozornici sajma. Ovim je sajmom nastavljena virska marketinška kampanja na području Njemačke, kojoj su virski turistički djelatnici nešto ranije posvetili značajnu pažnju na CMT Die Urlaubs-Messe sajmu u Stuttgartu.

U središtu njemačkog Baden-Württemberga Virani su održali poslovne sastanke na kojima je dogovorena podrška i suradnja s Hrvatskim gospodarskim savezom na promociji otoka Vira u Frankfurtu u sklopu lipanjskog Hrvatskog tjedna, koji predstavlja svojevrsni turistički i sportski uvod u nogometni spektakl EURO 2020. Nakon Stuttgarta, virska turistička i općinska delegacija boravila je na IMM sajmu u Kölnu, koji se općenito drži najpoznatijim komunikacijskim forumom te kreativnim središtem ideja i rješenja u dizajnu prostora. Virani su sudjelovali na sastancima s temom Smart City rješenja te trendova u arhitekturi i dizajnu prostora.

Protekle godine na Vir je došlo 17.604 turista iz Njemačke koji su ostvarili 224.717 turističkih noćenja, pa je Njemačka drugo najjače virsko emitivno tržište po ostvarenim noćenjima i treće po turističkim dolascima. Nijemci su drugi i po 12,8 noćenja u prosjeku, ali s obzirom na veličinu njihove države, Nijemci još uvijek predstavljaju veliki turistički potencijal i izazov za virski turizam. 

24. studeni 2024 05:01