StoryEditor
RegionalDVA PROJEKTA

Hrvatska turistička zajednica pokrenula Tjedan odmora i Prvi put, u pola cijene nude se putovanja hrvatskim građanima, a poduzetnicima promocija

Piše HTZ
10. rujna 2020. - 13:13

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je dva projekta u turizmu i turističkim djelatnostima. 

Tjedan odmora akcija je Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice kojom se u tjednu od 16. do 25. listopada 2020. godine omogućuje svim građanima Hrvatske da posjete i upoznaju druge dijelove naše zemlje nudeći upola cijene sve turističke proizvode, od smještaja, prijevoza, znamenitosti pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.

U akciju se mogu uključiti svi turistički gospodarski subjekti: hotelske kuće, privatni iznajmljivači, restorani, parkovi prirode i nacionalni parkovi, muzeji, galerije, adrenalinski turizam, aktivnosti i dr.

- Možete se registrirati na ovoj poveznici: www.tjedanodmoravrijedan.hr/B2B/ , a svoju ponudu i prilagodbu cijene turističkih usluga koje nudite u tjednu od 16. do 25. 10. 2020. možete napraviti ovdje: www.tjedanodmoravrijedan.hr/B2B/prijava - poručuju iz HTZ-a.

Drugi vrijedan projekt pod nazivom #prviput Hrvatska turistička zajednica organizira u partnerstvu sa Zagrebačkom bankom, a njime se želi dati podršku mikro i malim poduzetnicima u turizmu i stvoriti najveću online platformu za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. Projekt #prviput malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom osigurava snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju, a s druge strane, svima koji žele otkrivati ljepote domaćih destinacija, pruža jedinstveno mjesto sa svim informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske. 

Vrijeme pandemije, kada je otežano putovanje van granica zemlje, idealno je za zajedničko otkrivanje čari Hrvatske, čime se pomaže održivosti domaćeg turizma te malim poduzetnicima koji su najviše pogođeni koronakrizom. 

Svi koji misle da njihova ideja, lokacija, projekt ili proizvod obogaćuje turističku ponudu Hrvatske, prijavom na natječaj u sklopu projekta #prviput imaju priliku osvojiti besplatnu i sveobuhvatnu marketinšku kampanju koja će im osigurati vidljivost kod široke javnosti i predstaviti njihove poduzetničke priče. Na natječaj se mogu prijaviti vlasnici smještaja, hotela, eko sela, OPG-ovi, turistički vodiči, instruktori ronjenja i brojni drugi poslovni subjekti s originalnom turističkom ponudom. Tako će se u prvom valu velike nacionalne kampanje promovirati mjesta za jesenski i zimski turizam, a kampanja se nastavlja i na iduću godinu, kako bi se dao dodatni poticaj turizmu uoči nove sezone.  

- Pozivamo vas da se do 30. rujna prijavite na natječaj putem weba: www.prviput.hr. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima. Članovi stručnog žirija su Iva Barbarić (Zagrebačka banka), Kristina Mamić (HTZ), Ivana Crnić (Ministarstvo turizma i sporta), Iva Kaligarić  (Señor), Goran Jović (fotograf), Sanja Čižmar (505 Savjetovanje), Iva Mihalić Krčmar (Putoholičari), Hrvoje Bujas (Glas poduzetnika) i David Skoko (chef) - zaključuju iz HTZ-a.

Izdvojeno

25. siječanj 2021 14:07