Na sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Zadra održanoj jučer, 25. siječnja 2018. godine, temeljem raspisanog Javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora u palači Cedulin, odabrana je ponuda tvrtke Potomac d.o.o. Riječ je o tvrtci nositelju ekskluzivne modne marke CROATA koja je kravatu učinila prepoznatljivim hrvatskim simbolom.
U palači Cedulin tvrtka Potomac d.o.o. planira otvoriti salon s muzejskom interpolacijom u prostoru s ciljem promocije Zadra i Hrvatske kao važnih čimbenika europske kulture kroz kravatu koja simbolizira i promiče vrijednosti zapadne civilizacije. Ukupna površina poslovnog prostora koji se daje u zakup je 103,1 m² i to u roh-bau izvedbi, na 5 godina s mogućnošću produženja.
Na istoj sjednici Turističkog vijeća odabran je i novi logotip Turističke zajednice grada Zadra temeljem raspisanog Javnog natječaja. Odabrano je rješenje logotipa tvrtke Radnja, obrt za usluge vlasnika Antonija Karače iz Požege.
Novi logotip uskoro će biti predstavljen javnosti.