Novi, treći po redu, Lidl otvoren je u ponedjeljak u Zadru, u Ulici Put Murvice. Novu i modernu Lidlovu trgovinu u Zadru otvorili su voditeljica trgovine Marina Božić i regionalni voditelj prodaje David Čavić.
Površinom većom od 1200 kvadratnih metara, s velikim parkiralištem od 150 mjesta, novi je Lidl jedan od najvećih koncepata u popularnom trgovačkom lancu. Rekordnom brzinom izgrađena trgovina napravljena je prema najmodernijim konceptima izgradnje i dizajna s puno većom energetskom učinkovitošću, s više prirodnog svjetla i širim hodnicima. Uz to je na velikom, dijelom i natkritom, parkiralištu trgovine s dva ulaza iz Ulice Put Murvice i Ulice 7. domobranske pukovnije, opremljena i s dva mjesta s punjačima za električne automobile, što su standardi za sve nove trgovine Lidla.
Već prije otvorenja u ponedjeljak u 8 sati, kupci su nestrpljivo čekali da se otvore vrata omiljene trgovine kako bi mogli krenuti u kupovinu, posebno onih artikala koji su u čast otvaranja novog Lidla ponuđeni s posebnim popustima samo u toj trgovini.
Najpopularnije su bile mikrovalke Sharp koje su definitivni "hit dana", a velika potražnja bila je i za sniženim alatima Parkside kao i za kućanskim aparatima, te prehrambenim artiklima na posebnoj akciji. Uz to, kupce se častilo krafnama, kavom i slatkišima. Zbog epidemiloških razloga, izostao je zabavno-glazbeni program proslave, ali su otvorenjem novog Lidla kupci bili više nego zadovoljni.
- Sretni smo što danas otvaramo za naše kupce u Zadru i treću trgovinu. Nalazi se na Putu Murvice 18. Ovo je predivan kvart i neke naše studije pokazale su da je isplativost otvaranja trgovine na ovoj lokaciji velika tako, da smo vrlo zadovoljni što smo uspjeli dobiti ovu lijepu lokaciju. Zadnjih sedam dana građani su već dolazili i pitali na vratima kad će biti otvorenje, tako da su jutros svi uzbuđeni i nestrpljivi da obave svoju kupnju u svom Lidlu. U tjednu kad otvaramo trgovinu imamo niz atraktivnih cijena prehrambenog i neprehrambenog dijela asortimana. Poseban letak napravljen je baš za ovu lokaciju s puno artikala na akciji - kazala je Marina Dijaković, voditeljica sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.