Lanjska predizobrna kampanja na lokalnim izborima sadašnjeg gradonačelnika Zadra Branka Dukića koju su vodili splitsko poduzeće Vajt d.o.o. i zadarski HDZ našla se među finalistima ovogodišnjeg Grand PRixa za odnose s javnošću koju već nekoliko godina priređuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću.
Dukićeva kampanja Branko Dukić - Za Zadar svaki dan! našla se među tri finalista za komunikacijski Grand PRix u kategoriji političke komunikacije. Bez obzira na prijašnju veliku podršku zadarskih glasača HDZ-a baš je kampanja koju je za Dukića vodio vlasnik Vajta Splićanin Jerko Trgorlić u uvjerljivoj Dukićevoj pobjedi na izborima za gradonačelnika. Trogrilić je od ranije nositelj priznanja HUOJ-a za promidžbene kampanje koje je vodio, a i sada je savjetnik zadarskog gradonačelnika s ugovorom na godinu dana i s mjesečnom naknadom od 14.000 kuna.
Ostali finalisti u ovoj kategoriji Grand PRixa za političku komunikaciju Manjgura d.o.o. za GO HDZ Šibenik za projekt Kako je Šibenik po prvi put u povijesti izabrao istog gradonačelnika te isto poduzeće za projekt Stjepan Kožić - pravi čovjek na pravom mjestu. Vlasnik Manjgure je inače Krešimir Macan koji je odnedavno postao PR savjetnik premijera Andreja Plenkovića za što mjesečno dobiva 9000 kuna.
Ovi, kao i drugi kandidirani PR projekti bit će projekti biti prezentirani na Smotri finalista 8.ožujka u Matis Absolut Loungeu u Zagrebu.