U Hrvatskoj je u prvih sedam mjeseci prodano 43.967 novih putničkih vozila, što je 21,2 posto više nego u istom razdoblju lani, podaci su Promocije plus objavljeni u srijedu.
Samo u srpnju prodano je 5.738 vozila, što je rast od 39,1 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine.
Od siječnja do kraja srpnja domaći su kupci najčešće tražili Volkswagenova (VW) vozila, kojih je prodano 6.540 s udjelom u ukupnoj prodaji od 14,8 posto. Na drugom je mjestu Renault s prodanih 4.369 vozila i udjelom od 9,9 posto, a treći je Opel, s prodanih 4.321 vozilom i udjelom od 9,8 posto.
Češka Škoda je na četvrtom mjestu, s 3.899 prodanih komada, a Suzuki na petom, s njih 2.721.
Najprodavaniji model od početka godine je Škoda Octavia, s prodajom od 2.262 komada, drugi je Renault Clio, sa 2.201 te treći VW Polo, 1.639.
Najprodavaniji model u srpnju bio je VW Golf, kojih je 290 pronašlo put do vlasnika, drugi je VW Polo (285), a treća Škoda Octavia (276).
U prvih sedam mjeseci prodano je 24.775 benzinaca (udjel 56,3 posto u ukupnoj prodaji) te 18.246 dizelaša (41,5 posto). Istodobno, prodano je tek 22 električna vozila (udjel 0,1 posto) i 505 hibrida (1,1 posto).