Pljušte negativne reakcije na društvenim mrežama povodom prodaje ulaznica za nadolazeću utakmicu hrvatske nogometne reprezentacije u kvalifikacijama za Euro 2024., koju će 12. listopada odigrati protiv Turske na Opus Areni, pišu SN.
Iz poruka koje su nam poslali nezadovoljni čitatelji, ali i brojnih navoda na društvenim mrežama, razvidno je da su sve karte za utakmicu planule u roku od minute, a mnogi su zbog toga ogorčeni. Dio navijača u pitanje dovodi činjenicu da su ulaznice nestale praktički odmah, tim više što, kažu, nisu imali ni priliku unijeti svoje podatke u online obrazac, iako su se na vrijeme našli na stranici.
"Prodaja je krenula u 15.28, a minutu kasnije pisalo je da je ostala jedna karta za Jug", pišu i nezadovoljni korisnici na platformi X.
Nakon što je nezadovoljstvo bijesnih navijača poprilično uzelo maha, o svemu se oglasio i Hrvatski nogometni savez.
Savez je naveo kako je za osam minuta prodao sve ulaznice za utakmicu Hrvatska - Turska koje su bile u slobodnoj prodaji preko web stranice. To je izazvalo nezadovoljstvo mnogih navijača koji su ostali praznih ruku, a pogotovo Osječana. No mala je Opus Arena...
Glasnogovornik HNS-a Tomislav Pacak je na to za SN rekao:
- Prema očekivanjima, interes za utakmicu Hrvatska - Turska višestruko je nadmašio kapacitet stadiona Opus Arena (koji je 13.000 gledatelja za ovu utakmicu) te su sve dostupne ulaznice prodane u razdoblju od 15:28, kada je krenula prodaja, do 15:36 sati. U prodaji su bile ulaznice za sve četiri tribine, s time da je pet posto kapaciteta rezervirano za navijače turske reprezentacije. Ovisno o eventualno neiskorištenim (neplaćenim), a rezerviranim ulaznicama, moguće je da se narednih dana u sustavu za prodaju ulaznica pojavi još poneka ulaznica, no u svakom slučaju već sada znamo da nas protiv Turske čeka pun stadion. Koliko nas raduje takav interes navijača, istina je da je kapacitet Opus Arene premali za sve koji su ovom prigodom poželjeli gledati Vatrene. Stoga je i donesena odluka da se najvjernijim navijačima, njih 1.000 s najviše utakmica u posljednjih pet godina, omogući kupnja ulaznica u pretprodaji, pri čemu je većina to pravo i iskoristila.
Dakle, Opus Arena je ekspresno rasprodana. Navijačke udruge nisu dobile ništa, odluka je bila da tisuću najvjernijih navijača može kupiti po dvije karte što je dio nove strategije Loyalty programa po kojem će HNS davati bodove navijačima za svaku kupljenu ulaznicu na domaćem terenu i na gostovanju te za kupovinu u njegovom web shopu.
Oni s najviše bodova imat će pravo prvi kupovati ulaznice na Euro u Njemačkoj. Tako će se izbjeći priče o udrugama, koja ima najviše članova, koja je najodanija.... Dio karata išao je sponzorima, igračima i nogometnoj obitelji, a ostalo za slobodnu prodaju. Cijene nisu bile visoke, zanimanje je bilo enormno.
No osim tog ogleda s Turskom 12. listopada u Osijeku Hrvatska igra i 15. listopada u Cardiffu s Walesom. HNS će pustiti u prodaju također preko weba 1800 karata za taj susret, a usto ima i dodatnih 300 za nogometnu obitelj i prijatelje. Dakle, u Cardiffu će ponovno biti hrvatski sektor.
Podsjećamo da su upravo krenule u prodaju preko UEFA-e karte za Euro u Njemačkoj... To je tek prvi krug dok se ni ne zna tko će se plasirati.