StoryEditorOCM
ForumNEDOSTUPNA USLUGA

Fortenova priopćila da nema veze sa Sberbank Europe, a na Tiskovim kioscima se privremeno ne mogu plaćati računi: Neka se klijenti obrate Sberbanci...

Piše D.B.
1. ožujka 2022. - 11:26

Od kad je krenula drama u Ukrajini, počela je i propast Sberbanke u Hrvatskoj. Danima gledamo prizore kako klijenti ove banke pokušavaju iščupati svoj novac od tamo, ali trenutno mogu dnevno podignuti samo oko 7000 kuna, i to nakon što satima čekaju u redu pred poslovnicama.

Građani su se preplašili i što će biti s Fortenova Grupom, u čijem je portfelju, među ostalim, i Konzum.

- Kao odgovor na pitanja o mogućem utjecaju situacije sa Sberbank Europe, koja je zajedno sa svojim podružnicama došla pod upravljanje Europske centralne banke ili centralnih banaka država u kojima posluje, na poslovanje Fortenova grupe, kao i vlasništvo Sberbanke u Fortenova grupi, iz Fortenova grupe još jednom pojašnjavamo da je vlasnik udjela u kompaniji Sberbank Rusija te bilo kakav razvoj situacije sa Sberbank Europe nema nikakav utjecaj na poslovanje Fortenova grupe - priopćili su iz kompanije.

Međutim, već od jučer, a i danas, građani ne mogu plaćati račune na trafikama njihovog Tiska. Samo da podsjetimo, Tisak je član Fortenova Grupe i najveći maloprodajni lanac kioska s mrežom preko 900 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, a na svojoj službenoj stranici objavio je kako im je ova dva dana usluga plaćanja računa nedostupna. I to privremeno.

- Za sve dodatne upite molimo da se obratite pružatelju usluge putem e-maila na adresu: info@sberbank.hr ili putem pošte, slanjem prigovora na adresu Sberbank d.d., Varšavska 9, 10 000 Zagreb - poručili su svojim klijentima iz Tiska.

image
Priopćenje iz Tiska
Screenshot Tisak
28. studeni 2024 07:57