StoryEditorOCM
4 kantunaHRVOJE ANIĆ

TZ Zadarske županije ulazi u 30. godinu s ambicioznim planovima: "I dalje smatram da je stisak ruke jednako važan kao i online prisutstvo"

Piše Matea Magaš
19. prosinca 2024. - 11:54
Zadar, 221024. U sklopu sluzbenog posjeta poljske partnerske regije Zadarske zupanije - Podkarpatskog vojvodstva u Providurovoj palaci se odrzao Poljsko-hrvatsko gospodarski susret. Na fotografiji: direktor Turisticke zajednice Zadarske zupanije Hrvoje Anic.Luka Gerlanc/Cropix

U Hotelu Kolovare održana je sjednica Skupštine Turističke zajednice Zadarske županije, a potom su svečano dodijeljene godišnje nagrade pojedincima, ustanovama i tvrtkama koje su ove godine posebno unaprijedile zadarski turizam. 

Sljedeće godine Turistička zajednica Zadarske županije obilježava 30 godina postojanja, čime se potvrđuje kontinuitet kvalitetnog rada i strateškog upravljanja. Novoizabrani direktor TZ Zadarske županije, Hrvoje Anić, istaknuo je danas na Skupštini koja je održana u hotelu Kolovare, kako su prioriteti usmjereni prema daljnjem razvoju održivog turizma, povećanju dolazaka gostiju te jačanju promocije destinacije na domaćem i međunarodnom tržištu.

Podrška aviokompanijama i zajedničke kampanje

"Naš je cilj ulagati u ono što nam može donijeti goste," poručio je Anić, naglašavajući važnost podrške niskotarifnim aviokompanijama i drugim prijevoznicima koji povezuju Zadarsku županiju s važnim emitivnim tržištima. TZ Zadarske županije u suradnji s lokalnim TZ-ovima aktivno sudjeluje u udruženim kampanjama, koje su se pokazale izuzetno učinkovitima.

"Te kampanje koriste svi dionici turizma, što nas raduje jer time dobivamo veću vidljivost destinacije," dodao je Anić.

Široka prisutnost na međunarodnim sajmovima

Turistička zajednica sljedeće godine planira sudjelovati na 21 međunarodnom sajmu, a broj bi mogao dodatno rasti. "Prisutni smo na svim važnijim razinama," naglasio je Anić, spomenuvši sajmove u Stuttgartu, Londonu, Milanu, Beču, Barceloni, Düsseldorfu, kao i novitet - sajam u Bariju, zahvaljujući novoj izravnoj liniji koja dodatno privlači talijanske turiste, važnu skupinu gostiju u predsezoni i posezoni. Po prvi put prijavili su se i na sajam u Ljubljani, koji nosi velike potencijale za poslovni i MICE turizam.

Snaga zajedništva i održivi turizam

Anić je istaknuo važnost suradnje među dalmatinskim turističkim zajednicama.

"Dalmacija je jedna cjelina i zajedno smo jači. Na međunarodnim prezentacijama surađujemo s poslovnim partnerima, ali i ostalim TZ-ovima iz Dalmacije, što dodatno jača našu promociju," rekao je Anić.

Poseban naglasak stavljen je na održivi turizam, gdje su kampovi nositelji velikog broja noćenja – čak preko pet milijuna godišnje.

"Kampovi najmanje utječu na okoliš i kvalitetu života, a mi imamo doista kvalitetne kampove," naglasio je Anić, posebno istaknuvši novootovreni nagrađivani kamp Zaton te novi kamp Aminess u Povljani, koji može ugostiti do 1.800 posjetitelja.

Važnost ljudskog kontakta

Uz snažnu online prisutnost, Anić ističe da je osobni kontakt i dalje ključan za uspjeh u turizmu. "Ljudi i dalje cijene stisak ruke, zbog čega su sajmovi i osobna prisutnost neprocjenjivi," zaključio je.

TZ Zadarske županije ulazi u jubilarnu godinu s jasnom vizijom i strategijom koja osigurava nastavak uspješnog razvoja turizma, promocije destinacije i poticanja održivosti u svim segmentima.

19. prosinac 2024 12:05