StoryEditorOCM
4 kantunaPREMIUM DALMACIJA 2017: OLIVE ISLAND MARINE SUTOMIŠĆICA

Sve čari najljepše boutique marine u Hrvatskoj

15. prosinca 2017. - 19:00
oliveislandmarina_croatia_cover2

Bjelina, bljeskovi kamena i zelenilo, zeleni otoci, živice, masline, ružmarin i tko zna još koliko drugog ukrasnog i mirisnog bilja – to je ono što smo dobili pri prvom susretu s Olive Island Marinom u Sutomišćici na otoku Ugljanu još prije nekoliko godina dok taj mali nautički raj još nije počeo dobijati javna priznanja kakva mu prstižu zadnjih godina, kao i mnogobrojne pohvale gostiju.

Marina u skrovitoj i dubokoj sutomiškoj uvali postala je najcjenjenija i po mnogima najljepša mala marina u hrvatskoj, prototip boutique turističke luke, pa i više od toga. Ministarstvo turizma je tri godine zaredom ovu maslinsku marinu proglasilo najljepšom malom marinom u Hrvatskoj i nagrađivalo je priznanjem Turistički cvijet. Ove godine isto priznanje Olive Island Marine nije više mogla dobiti istu titulu pa je dobila posebno priznanje za iznimnu kvalitetu.

Svoj kapital ali i kreativnost i životna, turistička i nautičarska iskustva u marinu u Stumišćici uložio je austrijsko-češki bračni par Hana i Peter Dermota. Imali su već kuću Zadru, brodicom preplovili cijeli Jadran, obišli sve marini i zaključili da im u svakoj ponešto nedostaje te osmislili svoj koncept.

Ideja je bila jednostavna: gostima-nautičarima omogućiti da odstraniti stres i buku te unijeti mir i radost, stvoriti obiteljskom marinom koja će konceptom privlačiti i mlađe klijente. Želja im je bila postići takvu razinu da se gosti uvijek požele vratiti.


I taj su koncept ostvarili, vidjelo se već ubrzo. Na čelo marine s puno povjerenja postavili su 24-godišnjeg hotelijera Tonija Antišina, koji je svjež i pun ideja tek stigao s faks. Antišin je u suradnji s vlasnicima formirao tim od 30-ak djelatnika i u izvanredno koncipranom nautičkom kompleksu, kojeg su projektirali zagrebački arhitekati Ivan Jelić i Filip Kožarić iz tvrtke "Fearh" gotovo u startu dobio stalne goste s vidljivim odmakom od čarteraškog bizinisa. Dobrostojećim Nijemcima i Austrijancima, koji su najčešći gosti marine, njihova su plovila i nova luka u Sutomišćici postali dom gotovo šest mjeseci godišnje, tamo negdje od travnja pa sve do listopada.

U cijeloj priči je gastro ponuda marine, u restoranu Olive Garden , dobila posebno mjesto. Direktor Antišin, voditelj restorana Ladislav Poljak i glavni chef Ante Lončar htjeli su se odmaknuti od standardno dosadne ponuda lokala po marinama koji su često tek zalogajnice, pa su razvili svoj autentični gastro-koncept kojeg stalno nadograđuju pa je 'Olive Garden' danas ozbiljan restoran koji bi bio uspješan i u sredinama sa znatno jačom konkurencijom nego što je to slučaj na otoku Ugljanu.

- Posao s vezovima je siguran, zadat, gotov, on ide, u njemu nema puno prostora za razvoj osim što održavamo visoku razinu servisa, imamo tih 200 vezova koje imamo, a od toga nam je 170 puno cijelu godinu i to istim brodovima – objasnio nam je direktor Antišin. - Zato radimo na tome da marina bude poželjno mjesto s onim sadržajima koji su gostima potrebni tako da ne trebaju ni izlaziti iz kruga marine – od frizerskog salona, primjerice, do otvorenog bazena u kojem se gosti radije kupaju nego u moru. Ovdje se može živjeti, odmarati i uživati. Htjeli smo i postigli da imamo restoran koji će privući ne samo goste marine već i domaće ljude s otoka i turiste koji na njemu borave i to smo postigli. U sezoni radi punim kapacitetom, u njemu je angažirano najviše zaposlenih, čak 20, a od ciljanih skupina polovina gostiju restorana stiže s brodova u marini, a ostali su turisti i ljudi koji žive na otoku – objasnio je direktor Toni Antišin.


 

21. prosinac 2024 02:38