- Zadarska je bolnica je na svojim mrežnim stranicama u studenom objavila uspješno lansiranje web aplikacije za digitalno preuzimanje nalaza (Portal pacijenta). Obradovala sam se tome jer znam da bolesnim ljudima nije lako čekati satima na nalaz ili ponovo dolaziti i tako povećavati gužvu u Poliklinici. No prije nekoliko dana obratila mi se onkološka pacijentica kojoj je izvršen RTG zbog sumnje na upalu pluća. Na njen upit da se njoj ili njenoj liječnici nalazi dostave mailom, na šalteru joj je rečeno da netko mora fizički doći po njih. Nitko joj nije ni spomenuo da postoji Portal pacijenta. Ni njena liječnica opće prakse nije znala da ovaj portal postoji - kazala je vijećnica Vedrana Mišković u četvrtak na sjednici Županijske skupštine.
- Izgledalo mi je da je Portal pacijenta najbolje čuvana tajna OBZ pa sam odlučila sam temu malo istražiti. U mom prigodnom uzorku od deset liječnika primarne zdravstvene zaštite samo je jedan nešto načuo o tome pa mi se javila sumnja u postojanje aplikacije. Na web stranici OBZ potražila sam podatke o tome gdje je točno moguće pristupiti aplikaciji i na koji način. Dobro sam se namučila da ih pronađem jer su upute bile poprilično skrivene, no na kraju sam ih pronašla. Rezime moje male istrage: Portal pacijenta OBZ postoji i radi u sustavu e-građani, pod uvjetom da netko u njega učita podatke. Što nije baš redovito, kao uostalom i na cijelom Portalu Zdravlje. Ova je aplikacija plaćena 1,8 milijuna kuna. Zanima me čemu služi kad za nju ne znaju niti se njome služe ni liječnici ni pacijenti? - upitala je Mišković, dodajući da se za neke preglede pacijent mora osobno doći upisati iako postoje e-uputnice, i to na šalterima Centralnog naručivanja "gdje rade medicinske sestre kojih ionako nema dovoljno, a ne administratori."