Projekt izgradnje zaobilaznice oko Sarajeva postao je predmetom istrage nakon što je utvrđeno da je do sada postavljeni asfalt tanji od predviđenog no javno poduzeće Ceste Federacije BiH koje financira gradnju tvrdi kao je riječ o tek manjim odstupanjima koja se mogu korigirati u konačnoj fazi izvedbe projekta.
Glavni izvođač radova na sarajevskoj zaobilaznici koja je dio autoceste na koridoru V c kroz Bosnu i Hercegovinu bio je hrvatski "Osijek-Koteks" a kao podizvođač je angažiran austrijski "Strabag" dok je nadzor provodio Institut građevinarstva Hrvatske (IGH).
Radovi na ovoj prometnici obustavljeni su od ljeta prošle godine jer se čeka dovršetak radova na spojnoj dionici koridora V c od Sarajeva prema Mostaru kako bi ona mogla biti u prometnoj funkciji.
U međuvremenu su...
Glavni izvođač radova na sarajevskoj zaobilaznici koja je dio autoceste na koridoru V c kroz Bosnu i Hercegovinu bio je hrvatski "Osijek-Koteks" a kao podizvođač je angažiran austrijski "Strabag" dok je nadzor provodio Institut građevinarstva Hrvatske (IGH).
Radovi na ovoj prometnici obustavljeni su od ljeta prošle godine jer se čeka dovršetak radova na spojnoj dionici koridora V c od Sarajeva prema Mostaru kako bi ona mogla biti u prometnoj funkciji.
U međuvremenu su...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....