StoryEditorOCM
Hrvatskaborba za turiste

‘Vjeruj mi, bio sam tamo‘ na 12 emitivnih tržišta: Hrvatska turistička zajednica pokreće kampanju koja bi goste trebala uvjeriti u sigurnost boravka u Lijepoj našoj

Piše Milena Budimir
19. svibnja 2021. - 13:33

Hrvatska turistička zajednica pokreće veliku pozivnu i promotivnu kampanju „Trust me I’ve been there“ (Vjeruj mi, bio sam tamo) na 12 emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Kampanja će biti aktivna do kraja srpnja, a provodi se kroz aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube, zatim putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu kao i kroz vanjsko oglašavanje na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu. Cilj kampanje je pozivanje gostiju da svoj odmor provedu u Hrvatskoj, kao i daljnje pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 08:57