StoryEditorOCM
Hrvatskanepozvani gosti

U čokoladicama domaćeg proizvođača ženu dočekalo ogavno iznenađenje; otvorila je ambalaže, izgmizali su jedan po jedan

Piše VIJESTI SD
24. rujna 2024. - 22:55

Nakon plastike koja je pronađena u čokoladi ‘HAPPY LAND milk cocoa bar Paw patrol‘, kupljenoj u ‘Kauflanda‘, kako je otkrila potrošačka udruga ‘Halo, inspektore‘ na svojoj Facebook stranici novi problemi pojavili su se s Mondovim čokoladama.

Kako otkrivaju, žena iz Osijeka crve je otkrila u cijelom paketu čokoladica Mond kupljenom u trgovini Zvečeva u Osijeku s urednim rokom trajanja do 23. veljače iduće godine.

Odmah po njenoj reklamaciji, Zvečevo je testiralo „kontra uzorke u tvornici – uzorak čokolade koji je proizveden isti dan i u istoj seriji (identičan datum proizvodnje i LOT broj)“.

Dijete jelo čokoladu iz Kauflanda, roditeljima je nešto bilo sumnjivo: ‘Razvlačilo‘ se; onda je uslijedio još veći šok

Evo što su objavili na stranicama ‘Halo, inspektore‘.

- U večernjim satima Osječanka je uzela za ‘desert‘ Mond čokoladicu s lješnjakom. Skinuvši ambalažu s jedne čokoladice primijetila je kako iz nje gmiže – crv!?! Otvorila je i drugi paket Monda i iz njega je također izgmizao još jedan - crv! Cijeli paket tih čokoladica kupljen je u trgovini Zvečevo u Osijeku s urednim rokom trajanja – do 23. 2. 2025.

Odmah po njenoj reklamaciji Zvečevo je testiralo „kontra uzorke u tvornici - uzorak čokolade koji je proizveden isti dan i u istoj seriji (identičan datum proizvodnje i LOT broj), napisali su.

- Analiza kolega iz Odjela kontrole kvalitete pokazuje da je kontra uzorak čokolade ispravan i bez prisutnosti nametnika (potvrdu poslali u prilogu očitovanja - op.ur.). Isto tako pregledavali smo ostale uzorke na skladištu koji su isto tako su bili uredni. Neovisno o tome, po dojavi i reklamaciji, mi smo preostale proizvode s tim datumom proizvodnje iz predostrožnosti povukli iz prodaje. Trenutno naše kolege po protokolu provjeravaju ostale potencijalne trenutke kontaminacije.

Veoma nam je žao zbog iskustva te ćemo, naravnom vratiti sveukupni iznos za obje kutije Mond čokoladice, izvijestili su iz Zvečeva koji su promptno reagirali na prigovor potrošača i ne čekajući eventualne druge moguće incidente odradili povlačenje čokoladica. Time su zaslužili promptnu reakciju i pohvalu za odnos prema potrošačima koje niti u jednom trenutku, za razliku od nekih inozemnih proizvođača hrane, nisu doveli u sumnju istinitost navoda ili sumnju u ‘pozadinske radnje, o kojima smo ovih dana imali prilike pisati u našim objavama.

Ukoliko se još negdje pojave slične situacije s tim proizvodom, molimo potrošače da sačuvaju eventualne uzorke te sve skupa prijave proizvođaču „Zvečevo“ Požega na e-mail: zvecevo@zvecevo.hr odnosno telefon +385 (0)34 276 200., objavili su.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 23:54