StoryEditorOCM
Hrvatska‘varanje potrošača‘

Ogorčena majka: ‘Moj sin je dobio Cinestarov poklon-bon od 30 eura, a onda smo shvatili... Bezobrazno i razočaravajuće!‘

Piše Dora Koretić/JL
19. studenog 2024. - 08:20

Jedna čitateljica se prilično razljutila kad je shvatila da novac s poklon-kartice CineStara mora potrošiti odjednom, da za eventualno preostali iznos nije moguće dobiti povrat, kao i da ga je, barem u Branimir Mingle Mallu, nemoguće utrošiti i na karte i na kokice, piše Jutarnji list.

"Mislim da je to na neki način varanje potrošača. Moj je sin dobio poklon-karticu od 30 eura i bili smo iznenađeni kad smo shvatili da se novac mora potrošiti odjednom te da to ujedno znači da u Branimir centru njom nije moguće kupiti hranu i piće ako vam je nakon kupovine karata ostalo nešto novca. To je besmisleno, bezobrazno i razočaravajuće", kazala nam je te dostavila prepisku sa CineStarom.

Iz kina su je, naime, obavijestili da je točno da se novac mora potrošiti odjednom, kao i da Branimir Mingle Mall u Zagrebu "nema kombinirane blagajne pa je karticu u cijelosti potrebno potrošiti na blagajni za ulaznice ili na blagajni za prodaju proizvoda".

Ako potrošač prvo kupi karte, znači da u Branimir Mingle Mallu za preostali novac ne može kupiti hranu i piće jer ondje nema blagajni na kojima se hrana i piće prodaju zajedno s ulaznicama, za razliku od nekih drugih CineStar centara.

Jutarnji list dvaput je od CineStara zatražio pojašnjenje ovih uvjeta poslovanja, ali ni nakon mjesec i pol dana nije stiglo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. studeni 2024 08:27