StoryEditorOCM
Hrvatskasuradnja sa susjedom

Biraju predsezonu i imaju visoku platežnu moć: nakon Kine, HTZ će Hrvatsku promovirati na još jednom dalekom tržištu, dobili su i europske novce

Piše PSD
17. veljače 2020. - 17:25

Europska turistička komisija (ETC) odobrila je sufinanciranje zajedničkog projekta Hrvatske turističke zajednice i Slovenske turističke organizacije za promotivnu kampanju „Croatia and Slovenia: Full of Ways to Feel and Explore“ koja će se provoditi na tržištu Australije do studenog 2020. godine.

Vrijednost i ukupni budžet kampanje iznosi 200.000,00 eura od kojih se polovina sredstava, odnosno 100.000,00 eura odnosi na potporu ETC-a. 

„Zajednička promocija Hrvatske i Slovenije na dalekim tržištima, a posebice ova koja će biti realizirana na velikom australskom tržištu, jedinstven je primjer uspješne suradnje u turističkoj promociji dviju zemalja. Znamo da gosti s dalekih tržišta svoja putovanja najčešće realiziraju u razdobljima pred i posezone prilikom kojih...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 00:59