StoryEditorOCM
Biznismarketinški stručnjaci na festO-u procijenili vrijednost tržišta

U Hrvatskoj se godišnje na oglašavanje potroši pola milijarde eura

Piše PSD.
20. svibnja 2008. - 19:13
Od medijskog oglašavanja najviše zarađuje televizija, tisak pa radio. Tržište postaje sve zahtjevnije te se sa što manje novca nastoji postići što više, rečeno je na Festivalu tržišnih komunikacija

Mnogo više mladih ljudi u SAD-u bolje prepoznaje lukove McDonald’sa nego križ kao simbol Crkve. Mnogo nam je važnije što kaže Prada nego Crkva. Kada imate neko pitanje, ne pitate vladu nego Google, a veza s računalom često je duža od veze s bračnim partnerom.

Tako je glavni kreativni direktor Interbrand Zintzmeyer&Luxa Andreas Rotzler dijagnosticirao stanje u kojem brandovi imaju moć mijenjanja svijeta na nedavno završenom Festivalu tržišnih komunikacija.

Pogled u budućnos...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. studeni 2024 23:59