StoryEditorOCM
Bizniszanimljiva ideja

Poznati trgovački lanac dosjetio se kako smanjiti cijenu proizvoda koji svakodnevno koristimo. U suradnji s dobavljačem uveli su dvije jednostavne promjene

Piše PSD
21. studenog 2022. - 11:19

Povećanje cijena u trgovini hranom zadaje mnoge probleme, ne samo kupcima, nego i trgovcima. Zbog korekcije cijena, njemački su trgovci često prisiljeni doći u sukob s proizvođačima i dobavljačima. Nepostizanje kompromisa često rezultira nestajanjem proizvoda s polica.

Kaufland sada poduzima drastične mjere kako bi zadržao nižu cijenu proizvoda kojeg svakodnevno koristimo.

Prema pisanju njemačkih medija, kupci bi trebali biti ugodno iznenađeni onim što je Kaufland smislio zajedno s dobavljačem mlijeka, prenosi Fenix magazin.

U sklopu kampanje solidarnosti, proizvođač mlijeka Schwarzwaldmilch je osmislio neobičan dizajn mlijeka. Za razliku od uobičajenog, ovo pakiranje nema čep na odvrtanje.

Umjesto toga, na mlijeku će biti jeftinija varijanta za zatvaranje. Ušteda...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 03:16