StoryEditorOCM
Biznisveliko istraživanje

Otkriveno što najviše zamjeramo Hrvatskoj pošti: svaki peti klijent ima razlog za pritužbu, jedna stvar je zanimljiva

Piše Marija Vuković
3. ožujka 2023. - 22:06

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) provela je redovito Istraživanje zadovoljstva i potreba korisnika poštanskih usluga u Lijepo našoj čiji je cilj bilo praćenje korištenja poštanskih usluga i zadovoljstva individualnih korisnika cijenama, rokovima i kvalitetom poštanskih usluga. U sklopu istoga se ispitivala i informiranost korisnika o uslugama svih davatelja poštanskih usluga te o načinu informiranja kod slanja pošiljaka, podnošenja prigovora, kupovine putem interneta, kao i o poznavanju i korištenju paketomata. 

Zbog njezine uloge nacionalnog davatelja univerzalne usluge, glavninu ispitivanja posvetili su Hrvatskoj pošti, a manji dio ovog istraživanja provedenog od strane agencija VALICON na reprezentativnom uzorku od 1006 ispitanika...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 14:13