StoryEditorOCM
Biznisodržan Okrugli stol ‘biti prepoznat na tržištu eu-a’

Kako ćemo se predstaviti Europi kada ne znamo čemu težimo

Piše PSD.
16. svibnja 2008. - 20:56

O sustavnoj kampanji slanja poruka Europi i domaćem stanovništvu o smjeru u kojem ide Hrvatska još se uvijek samo - razmišlja. Nitko ne zna kako nas doživljava domaća i europska javnost, čulo se na okruglom stolu

Hrvatska još nije formulirala vrijednosti kojima teži i zato kasni i s izborom znaka i poruke kojima će se predstavljati Europi. Kako je sadašnji vizualni identitet već zastario, treba ga mijenjati, pa su dosad raspisana već tri natječaja za izbor novoga, ali niti jedan nije urodio plodom.

Još se uvijek samo razmišlja o sustavnoj kampanji za slanje poruka Europi i domaćem stanovništvu o tome u kojem smjeru ide Hrvatska, ali ni to neće donijeti rezultate jer nitko ne...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2024 18:39