Koliko ste puta otišli u trgovinu kupiti dvije namirnice, a onda iz nje izišli natovareni kao magarac? Puno i previše. Uzalud nam popisi za šoping kad natrpamo kolica svim onim proizvodima na akciji ili čokoladicama i bombončićima koje mame dok čekamo red na blagajni. Nije slučajno da su smješteni baš tamo, trgovci su divno ovladali psihologijom kupaca i znaju sve trikove, a jedan od onih koji najbolje pali jest upravo strateški precizno razmješten asortiman.
Nije slučajno da morate proći cijelu trgovinu da biste došli do police s kruhom i frižidera s mlijekom i jogurtom, jer to su proizvodi koje većina svakodnevno kupuje, no putem do njih naiđu na gomilu trgovačkih zamki.
Međutim, izgleda da je kriza učinila svoje. Građani su počeli značajno štedjeti na tim impul...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....