![21475880](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2022/03/29/o_21475880_1024.jpg)
Potrošili smo milijune na promociju votke Akvinta, ali napadali smo kriva tržišta i nismo uspjeli - priznaje ruski investitor Dmitrij Železnjak dok sjedimo u kafiću na Cvjetnom trgu i pokazuje mi lokal u trgovačkom centru u kojem se, kaže, i danas može popiti votka Akvinta. Iako je vinarija Imota iz Donjeg Prološca u kojoj je proizvodio Akvintu otišla ove godine u stečaj, Železnjak planira zadržati vlastitu destileriju te se okušati na tržištu s jeftinijim brendom votke, piše Jutarnji list.
- Akvinta je super premium votka. Plasirali smo je na brojna svjetska tržišta, a realno tržište za votku je samo Amerika. Još smo ulagali velike iznose u promociju, pa da vam ne pričam detalje, primjerice, koliko samo stoji reklama Akvinte u čak tri izloga najprestižnije robne kuće Ha...