Čitava beauty industrija pretrpjela je veliki prodajni pad. Boravak u kući i nošenje maski pokazali su da se možda ipak ne uređujemo za sebe koliko bismo to voljeli misliti. Olfaktivna osjetila, osim ako smo zbog korone nakratko izgubili miris, ipak su još uvijek tu, pa nema razloga da se ne počastimo novim parfemima kad smo već uštedjeli na make-upu.
Stilizirane fotografije polica s proizvodima za njegu postale su esencijalni dio profila svake Instagram Influencerice, a novi parfemi sigurno su bitan dio te slike. Donosimo vam nekolicinu novih kojeg će vaš feed sigurno biti prepun od ove jeseni nadalje.
Tom Ford ustoličio se kao jedan od najpoželjniji proizvođača parfema, a sada je izbacio čak dva za koja predviđamo da bi mogla postati veliki hit.
Prvi je Rose Prick čije ime otkriva i o kakvom mirisu se radi. Inspiriran privatnim vrtom ruža Tom Forda, senzualan je i nježan baš kao latice ovog cvijeta.
Drugi parfem Métallique nešto je laganiji i kombinira cvjetne i miris vanilije. Ako zbog ničega drugoga vrijedi ga isprobati zbog njegove predivne ambalaže.
Rebrendirani Bottega Venetta profilirao se kao jedna od najutjecajnijih modnih kuća proteklih sezona što će sigurno utjecati na prodaju njihovog novog parfema Illusione for Her. Mediteranski mirisi zelenih smokvi, drva masline i naranče tome samo pridonose.
Chanel od doba Gabrielle proizvodi parfeme koji ostaju popularni generacijama, a novi u nizu je Les Eaux de Chanel Paris- Riviera. Pomalo teži miris kombinira naranču, citrus i cvijet nerolija.
Unisex parfem kuće Maison Margiela inspiriran je Oxfordom s kraja prošlog stoljeća što mu kaže i samo ime Replica Whispers in the Library. Vanilija se odlično spaja s oštrijim mirisom papra.
Lancomeov Idol kombinira ružu s jasminom, citrusom, vanilijom i mošusom, a marketinško lice novog parfema je prelijepa glumica Zendaya koju će mnogi htjeti kopirati.
'Sjećanje na miris' novi je Guccijev parfem i referenca na motive romana Marcela Prousta, obožava ga i Harry Styles koji je rekao da zamišlja kako tako miriše kuća spisateljice Joan Didion.
Marc Jacobs sam je rekao o kakvom se novom parfemu radi kada mu je dao naziv Perfect. Neobične i pomalo agresivne ambalaže posve u njegovom stilu, a mirisa suptilnijih i blažih kao što je bademovo mlijeko i vrtna rabarbara zadovoljit će svih.