Početak godine Robert Sever obilježio je predstavljanjem nove kolekcije i pratećeg lookbooka. Pret-a-porter kolekcija pod imenom Diana Frances je ženstvena, ležerna i šik te je prva od tri koje će brand predstaviti u proljetnoj sezoni.Posebnosti ove kampanji pridonosi i scenografija koju je u retro maniri osmislila i izradila Tajana Čanić Stanković.
- Fokus je kao i uvijek na vrlo nosivim komadima garderobe, koji su lako primjenjivi za dnevne situacije, pritom razmišljajući o tome kako svaka žena želi biti praktična i funkcionalna u dnevnim situacijama.
Ima lagani prizvuk početka osamdesetih, što sam shvatio kad smo već počeli raditi kolekciju pa mi je postalo jasno da je nesvjesno cijela inspirirana s nekim modnim izborima Lady Di, od tuda i sam naziv kolekcije. Kolekcija nije direktan hommage njenom stilu, već samo jedan sloj inspiracije. Upravo njena interpretacija nekih tradicionalnih odjevnih kombinacija na mladenački način bila je ideja koja je vrlo inspirativna - kaže Robert Sever o kolekciji koja donosi nove interpretacije klasične košulje, sakoa i hlača, fokusirani na ideju da je svaki artikl lako izdvojiti separativno i da se može lagano ukomponirati u već postojeće stvari u nečijoj garderobi. Što se tiče haljina njih imamo minimalno u ovoj kolekciji jer je situacija oko nas takva da nema baš prigoda za neke posebne svečane trenutke pa se tom idejom nismo ni bavili.
Paleta boja je isto tako vrlo konzervativna, naglasak je na plavim i sivim tonovima, na bijeloj i crnoj. Kao i uvijek imamo i sekciju od trapera koji je vječna inspiracija, a ostali materijali su pamuk, viskoza i lagana vuna. Ponovno smo se igrali s nekim tehnikama plisiranja materijala tako da je to još jedan vrlo tradicionalan pristup koji smo koristili. Selekciju nakita uvijek radimo unutar branda jer volimo imati total look iz naše proizvodnje. Ovaj put je naš dizajner nakita Slobodan Velicki napravio naušnice i naše poznate krune od staklenih kristala, a novitet su ručno bojani božuri od tkanine koje smo stavili u formu broša.