Godina ulazi u finiš, što znači da je vrijeme za beskrajni niz top lista najboljeg/najgoreg u 2020. Za očekivati je da će potonjih biti znato više i da će popisi biti krcati lošim stvarima koje su nam se svima izdogađale, nevjerojatnih nedaća kakve prije točno godinu dana nismo mogli niti naslutiti.
Bit će tu i pomalo izlizanih klasika poput top lista najboljih pjesama, filmova i tako dalje, a svakako neće nedostajati ni popisa najbolje odjevenih, bez obzira na to što smo dobar dio godine proveli u kućnoj odjeći. Zapravo, jedan takav popis, preciznije popis ljudi čiji su modni odabiri imali najveći utjecaj na nas obične smrtnike, već nam je stigao, a sastavila ga je specijalizirana modna stranica Lyst.
Mi vam ga prenosimo u potpunosti, jer svoj popis takve vrste nismo ni počeli sastavljati. Ipak je pred nama cijeli prosinac. No evo koga je Lyst uvrstio na listu poznatih osoba čiji je stil bio najutjecajniji u ovoj godini na izmaku, po kriteriju utjecaja na prodaju, pretraživanje i odjek u javnosti.
10. Chiara Ferragni - poznata influencerica ove je godine itekako progurala Champion jer je nakon njene suradnje s tom modnom markom u travnju pretraga za tim brendom skočila za 108 posto. Slično se dogodilo nakon što se pojavila odjevena u Versaceovu kućnu haljinom i LV krznene papuče - jeste li primijetili da trenutno gotovo svaki brend nudi svoju verziju krznatih 'šlapa'?.
9. Kate Middleton - već godinama vrijedi pravilo da komad odjeće u kojem se vojvotkinja od Cambridgea pojavi u javnosti munjevitom brzinom nestane s polica, a ove se godine to dogodilo s majicom koju je nosila za vrijeme Zoom intervjua s BBC-jem, ali i sa zaštitnim maskama koje je nosila u javnosti.
8. Charli D’Amelio - tinejdžerska TikTok zvijezda na reviji modne kuće Prada pojavila se s ružičastom torbom od najlona iste modne marke i podigla joj popularnost za čak 90 posto.
7. Lizzo - talentirana pjevačica bila je dio spektakularne promocije brenda Savage x Fenty, nakon čega je potražnja za donjim rubljem plave boje skočila za čak 96 posto. Snažnu i zapaženu poruku poslala je i s dodjele Grammyja, haljinom s natpisom 'Vote'.
6. Paul Mescal - zvijezda serije Normal People napravila je neviđenu promociju do tad slabo poznatom brendu čije je kratke hlače nosio prošlog ljeta. Podigao im je pretraživanje za preko 50 posto.
5. Travis Scott - nakon što je glazbenik nekima poznatiji po vezi s članicom klana Jenner-Kardashian odradio suradnju s Nikeom, kultnom je sportskom brendu potražnja narasla za vrtoglavih 128 posto.
4. Alexandria Ocasio-Cortez - nakon što je političarka za javni nastup na kojem je govorila o seksizmu odabrala upečatljivi crveni blejzer, potražnja za takvim komadima narasla je za 74 posto, a kad je otkrila da rado nosi odjeću s potpisom Telfair, pretraga tog brenda narasla je za čak 163 posto.
3. Namjoon Kim - nakon što je član korejskog pop benda grupe snimljen u bijeloj dolčeviti s jaknom iste boje, potražnja za sličnim komadima je narasla za 67 posto, a nakon što se na dodjeli VMA pojavio s Gucci kravatom, potražnja za njom je narasla za 28 posto.
2. Beyoncé - nakon što se pojavila u trikou s polumjesecima s potpisom Marine Serre, pretraga francuske dizajnerice skočila je zapanjujućih 426 posto. Jaku je promociju priuštila i britanskom brendu Alessandra Rich, jar je nakon što se u rujnu pojavila u odijelu s njihovim potpisom pretraživanje te modne marke skočilo za 78 posto.
1. Harry Styles - ove je godine postao prvi muškarac koji je dobio samostalnu naslovnicu britanskog Voguea, podigao je potražnju za tirkiznoplavim blejzerima za 52 posto i za žutim bucket kapama za 92 posto, no pravo je ludilo izazvao pojavivši se u kardiganu JW Andersona nadahnuvši Tik Tok izazov #HarryStylescardigan... Potpuno se slažemo s Lystovim zaključkom, Harry Styles je, što se modnog utjecaja tiče, zlatni dečko 2020. godine.