Overlay
ispunjeni snovi

Ana Marija Hajduk pretvorila je hobi u posao i sada gušta usmjeravajući svoju kreativnost u originalan proizvod: neka vas njena priča nadahne!

Piše Tea Sumić Miletić/sponzorirani sadržaj
Foto Zeljko Hajdinjak/Cropix
8. studenog 2022. - 16:18

Svi mi volimo maštati, sanjati, zabavljati se malim hobijima koji nam podižu raspoloženje, a nekima polazi za rukom svoju kreativnost pretvoriti u posao. Vesele nas takve priče, daju nam motivaciju i dozu pozitivne energije pa nas veseli što vam ih, u suradnji sa Somersbyjem, možemo predstaviti. Jedna od sretnika koji su hobi pretvorili u posao je Ana Marija Hajduk, koja uz redovan posao visual managera u jednoj poznatoj high street trgovini, ima mali, ali originalan brend AMD Design. Kako nam je uz čašu lijepo ohlađenog Somersbyja ispričala Ana Marija, brend postoji već dulje od sedam godina, a glavni su mu proizvod unikatne torbe.

Po čemu su posebne torbe koje u okviru svog brenda proizvodite?

– Prvenstveno po materijalu od kojeg su izrađene, vjerujem da nitko drugi ne koristi kombinaciju papira i drva, a zatim i po tehnici izrade, koja je jedinstvena. Svaka torba je unikat i ima osobnost, i to je ono što ih izdvaja iz mase. Neobične su i vrlo uočljive.

image
Zeljko Hajdinjak/Cropix

Kako ste došli na ideju za torbe od papira i što vam je inspiracija u njihovoj izradi?

– Inspiracija mi je došla prije nekoliko godina, kada sam na internetu ugledala sličnu torbu pa sam, znatiželjna, počela istraživati tehniku izrade. Tu se umiješala kreativnost pa sam došla do ideje kako da slične torbe počnem raditi na svoj način, a strast prema stvaranju potaknula me na stvaranje vlastita brenda. Inspiraciju pronalazim svuda oko sebe. Pratim trendove, novosti u svijetu mode, kreativna sam po prirodi pa volim istraživati, isprobavati, a to rezultira novim modelima. Jednostavno ne volim biti "dosadna".

Može li se za ovu svrhu koristiti bilo koja vrsta papira i je li ovo, zapravo, zanimljiv način za njegovo recikliranje? 

– Za izradu koristim reciklirane časopise i novine, ukrasni papir za poklone ili pak pomoću računalnog programa izrađujem svoje motive, ubacujem privatne slike i sve što klijenti požele, te ih printam na klasičan A4 papir. Složila bih se s vama, ovo je zaista vrlo kreativan način recikliranja (smijeh).

Koje još materijale koristite u proizvodnji i koliko su vam važni održivost i zaštita okoliša?

– Osim papira koristim i obrađeno drvo te tkaninu ako je potrebna podstava. Važna mi je održivost, a osim što recikliram papir, želja mi je na neki način dodatno sudjelovati u promicanju održivosti pa sam se odlučila pakirati torbe u platnene vrećice koje poslije možete koristiti u kupnji umjesto plastičnih vrećica.

Tko nosi vaše torbe, kakve su reakcije onih koji ih prvi put ugledaju?

– Volim reći kako moje torbe biraju odvažne, samopouzdane, uspješne žene koje znaju sto žele. Reakcije su zaista divne. Oni kojima je susret s AMD torbama prvi doticaj s takvim materijalom budu pozitivno začuđeni, a čak se i oni prvotno skeptični brzo razuvjere u izdržljivost same torbe.

Postoji li među vašim torbicama neki model koji vam je toliko drag da se od njega ne možete odvojiti i po čemu je on različit od drugih?

image
Željko Hajdinjak/Cropix

– Pa zapravo da, dogodilo mi se već više puta da sam izradila torbu po narudžbi, ali bi mi bila toliko super da sam je poželjela zadržati (smijeh).  Za mene su najposebnije torbe izrađene od časopisa ili novina. To sam totalno ja! Nisu klasične kao ove u boji, baš su nekako posebne i drukčije. Meni je u samom proizvodnom procesu jako zanimljivo što ne znam kakav će biti finalni izgled sve do samoga kraja izrade. Zbog toga sam nestrpljiva i to me tjera da ih još brže izrađujem.

Možete li nam predložiti kako ove sezone nositi AMD torbe, kako ih uklopiti u aktualne trendove? 

– Moje torbe ne podliježu trendu, već se uklapaju u svaki. Podižu jednostavne kombinacije, lako se uklapaju u različite stilove i prikladne su za sve prilike. Ako postoji takva želja, lako ću neku trenutačno aktualnu boju, ton ili uzorak uklopiti u svoj dizajn. 

Jeste li možda već negdje izlagali svoje kreacije, jeste li ostvarili suradnje s drugim dizajnerima i brendovima, nastupili na kakvoj modnoj manifestaciji?

– Ove godine iza mene je nekoliko revija na koje sam posebno ponosna. Uglavnom su sve bile humanitarnoga karaktera, zbog čega mi je dodatno drago, a sudjelovala sam i na nekim sajmovima, poput Sajma dizajnera i Festivalu uličnih umjetnika u Zagrebu. Prije nekoliko godina imala sam i izložbu, a to bih vrlo rado ponovila. Mi kreativci često se podupiremo preko društvenih mreža pa tako dijelimo naše radove ili kupujemo jedni od drugih i objavljujemo sadržaje u znak podrške. Suradnje s nekim brendovima su u planu, no za sada ne mogu ništa otkrivati, uskoro ćete doznati više!

image
Željko Hajdinjak/Cropix

Imate li možda u planu širenje svog brenda unutar Hrvatske ili preko njezinih granica? Hoćemo li možda moći vaše torbice uživo vidjeti i u Dalmaciji?

– Kao što sam rekla, ne smijem vam ništa još otkriti, ali reći ću da je u bliskoj budućnosti. Mogu reći da će se torbe moći kupovati i u jednom modnom atelijeru i tome se jako veselim, a za iduću godinu spremam još noviteta vezanih uz širenje prodaje. Što se tiče Dalmacije, bila bi mi čast i zadovoljstvo kad bi netko prepoznao moj rad i odlučio se za suradnju s mojim brendom.

______________

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji sa Somersbyjem.

29. travanj 2024 08:14