Tim Miller, režiser "Deadpoola", nije dopustio da ga omete neuspjeh zadnjeg "Terminatora" ("Mračna sudbina") i vratio se drugom sezonom Netflixove animirane SF serije "Ljubav, smrt i roboti", koju je nanovo kreirao, ali i koproducirao s Davidom Fincherom.
Prva sezona je 2019. stekla veliku naklonost publike i kritike do razine mini-kulta, tako da su Miller i Fincher požurili s nastavkom serije, animiranim odgovorom na "Twilight Zone" i "Black Mirror".
Fincher je veliki fan SF-a i ne zaboravimo da je kao režiser debitirao s podcijenjenim trećim dijelom SF horor-serijala "Alien". "Love, Death & Robots" operira upravo u hibridnom SF-u, sparujući znanstvenu fantastiku s hororom, akcijom i crnom komedijom u formatu omnibusa, što su žanrovi koji odgovaraju i Millerovu filmaškom senzibilitetu.
Omnibusovska serija je u prvoj sezoni imala čak 18 epizoda u prosječnom trajanju od 10-15 minuta, što je rezultiralo neujednačenošću u kvaliteti, od malih remek-djela i briljantnih segmenata (npr. "The Witness") do osrednjih i zaboravljivih pasaža.
Miller i Fincher su u "Ljubavi, smrti i robotima 2" zadržali približnu minutažu, skresali visoki broj epizoda s 18 na osam kako bi serija manje patila od neravnomjernosti kvalitete i kvantitete.
Razlika između prve i druge sezone "Love, Death & Robots" jest što u potonjoj nijedna od osam epizoda nije baš ispala remek-djelo niti demonstrirala istinski uzbudljivu animaciju (koliko god da je posljednje dostignuće) od koje bi ispala vilica gledatelja, osim možda prilikom pojave golemih stvorenja nalik kitovima u epizodi dva naslovljenoj "Led".
No, svaka je epizoda barem više ili manje solidna, ako ne nužno i izvrsna, a u toj solidnosti je druga sezona kompaktnija kao cjelina, ako ne na razini pojedinačnih segmenata.
Sezonu otvara crnohumorna epizoda "Automatska korisnička služba", u kojoj se grubo ismijava naša ovisnost o tehnologiji kad se jedan robot otme kontroli u futurističkoj zajednici starijih ljudi, konkretno usisavač jedne bakice koji će se pokvariti i pokušati terminirati nju i njezina psića, odnosno postaviti joj uvjet da sama ubije kućnog ljubimca ako ne želi da on to učini njoj.
Robot za održavanje kvari se i u jednoj od boljih epizoda, "Život u kavezu", gdje će se "animirani" Michael B. Jordan boriti protiv stroja kad se njegov brod sruši na stjenovitom planetu.
Epizoda tri, "Visoka trava", najviše koketira s hororom kad se vlak zaustavi usred ničega i jednog putnika u zelenom polju počnu napadati monstrumi nalik blijedom čovjeku iz "Panova labirinta".
Iako nije horor, "Utopljeni div" projicira veću pritajenu jezu kad more izbaci tijelo divovskog mladića na obalu, a tu je i božićni hororčić "Kroz cijelu kuću" s Djedom Mrazom u formi čudovišta poput Aliena koje će preplašiti djecu, ali i povratiti iz svoje utrobe poklone za njih, nagradivši ih zato što su "dobra" (što bi bilo da su "loša"?).
Najbolja epizoda je, osobno, "Snow In The Desert" o besmrtnom albino čovjeku regenerativna tijela u bijegu od lovaca na glave i kiborgici koja ga spašava. "Snijeg u pustinji" je definicija "Ljubavi, smrti i robota (2)".