Režim privremene regulacije prometa kroz Brnaze zbog radova na izgradnji kanalizacijskog sustava odvija se puno bolje od najoptimističnijih očekivanja. Privremena regulacija počela je sa zakašnjenjenjem od jednog sata, u četvrtak u 10 umjesto u najavljenih 9 sati.
Prije toga djelatnici komunalnog poduzeća "Čistoća Cetinske krajine" ubrzano su sjekli stabla koja su se nadvijala nad trasu nekadašnje Sinjske rere kako ne bi smetala višim vozilima, poput autobusa i drugih.
Sva vozila koja se kreću iz Sinja u smjeru Splita i Trilja kod brnaškog zaseoka Vučkovići sada skreću na kolničku traku na trasi nekadašnje Sinjske rere.
Jednosmjerna prometnica
Osim samih Brnažana, kojima je to i jedina pristupna prometnica do njihovih domova, pa skreću prema kućama, odnosno svojim zaeocima, ostalima je to jednosmjerna prometnica, koja je ujedno i svojevrsni kružni tok. Oni koji putuju prema Trilju u osobnim i drugim manjim automobilima s trase Sinjske rere skreću lijevo u ulicu kroz Marića dragu kojom se spuštaju na DC1 i vraćaju kojih 150 metara do križanja Sinj – Trilj – Split odakle prema Trilju voze kao i do sada.
Veća vozila kojima je odredište Trilj moraju produžiti do ulaza u Gospodarsku zonu Kukuzovac, tu se polukružno okrenuti i nastaviti do istog raskrižja. Oni koji idu dalje prema Splitu od Marića drage nastavljaju još oko jedan kilometar trasom Sinjske rere dok se ne uključe na DC1.
Dobrom funkcioniranju novog prometnog režima svakako je pridonijelo na stotine novopostavljenih prometnih znakova. Najvažniji među njima su putokazi, koji vozače dobro usmjeravaju, te, što je naročito važno, drže ograničenje brzine na 30 kilometara na sat, koju najveći broj vozača u pravilu poštuje.
Tome su svakako pridonijeli i prometni policajci iz Policijske postaje Sinj koji su ubrzo nakon što je uspostavljen novi režim prometa izišli na trasu Sinjske rere kontrolirati brzinu. To je bilo i očekivano jer prva dva kilometra trase Sinjske rere kroz Brnaze prolaze kroz gusto naselje obiteljskih kuća te tuda prometuje veliki broj pješaka i među njima puno djece, a upravo oni su najranjiviji i potencijalne žrtve.
Zato je prisustvo prometne policije od posebne važnosti jer već svojom pojavom u vidokrugu vozača utječu na smanjenje brzine i poštivanje prometnih znakova. Kako smo neslužbeno saznali, policajci su postavili pokretni mjerni uređaj brzine i evidentirali kako najveći broj vozača ne prelazi ograničenje. Dio ih je vozio nešto brže, ali u granicama tolerancije. Tek je nekoliko vozača imalo prejak pritisak nogom po gasu pa su zaradili prijavu.
U pripremi šest ekipa
Jedna kolnička traka DC1 iz smjera Splita prema Sinju bit će stalno prohodna za svo vrijeme odvijanja radova. Na njoj se u četvrtak promet odvijao bez ikakvih zastoja. Druga kolnička traka će biti gradilište.
Bilo je najavljeno da će istovremeno s uspostavom novog prometnog režima odmah krenuti i radovi na DC1. To se nije dogodilo, ali kako smo saznali, u tijeku su pripreme čak 6 ekipa koje će istovremeno raditi, svaka na svojoj dionici.
Dosadašnji poslovi na izgradnji kanalizacijskog sustava u Brzama odvijali su se na opće zadovoljstvo. Građani su shvatili da trebaju podnijeti određenu žrtvu kako bi ostvarili civilizacijski iskorak, a splitska tvrtka "Inero" kao nositelj radova i njeni kooperanti zaslužili su sve pohvale. Posebno kada se uspoređuju s odvijanjem radova u sjeverozapadnom dijelu naselja Sinj i u Glavicama.
Za vjerovati je da će jednako uspješni biti i s realizacijom poslova na DC1, na potezu od raskrižja Sinj – Trilj – Split u Brnazama do granice s naseljem Sinj.