StoryEditorOCM
Splitzaradili tužbu

Trauma splitske mladenke: Mjesecima unaprijed platila sam poznatom salonu visoki polog za haljinu koja mi nije isporučena. Spas sam našla na internetu

10. lipnja 2020. - 18:31

Jedna od najstrašnijih noćnih mora svake mladenke, zasigurno je ona kada, unatoč tome što je vjenčanu haljinu rezervirala u luksuznom salonu nekoliko mjeseci ranije i na nju potrošila gotovo dvije plaće, nekoliko dana prije vjenčanja shvati kako joj vjenčanica zapravo nikada neće biti isporučena.

Upravo to dogodilo se našoj čitateljici (podaci poznati redakciji) koja je usprkos epidemiji koronavirusa, 25. travnja, stala pred oltar u splitskoj katedrali svetoga Dujma i izrekla sudbonosno da, doduše u vjenčanici koju je u zadnji čas naručila preko internetske platforme ASOS, iako je za svoju vjenčanu haljinu iz snova, gotovo šest mjeseci unaprijed, platila polog od 5250 kuna, što je polovica ukupnog iznosa za najam vjenčanice.

Iako je sam obred vjenčanja u iznimnim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 14:54