Lakše će Kinezi sagraditi kat nebodera, nego će stanarima Grabove ulice na Kili T-com riješiti problem i u kućanstva vratiti TV program, internetski signal i telefonsku uslugu. Ima već šest dana kako su zbog kvara lansirani skoro pa u pećinski život. Cijela je Hrvatska napeto gledala predsjedničke izbore, ali ne i stanari iz Grabove, žitelji iz 160 kućanstava iz šest ulaza zgrada, plus oni iz još desetina okolnih kuća. Riječ je o stotinama ljudi kojima je plaćena usluga prošli tjedan naprasno prekinuta.
Stanari pucaju od bijesa, uredno T-comu plaćaju uslugu, no do dnevnika, kvizova, zabavnih sadržaja, sapunica, omiljenih serija, MaX TV-a, do telefona, on line mreže informacija, danima doći ne mogu. Najgore je ipak ljudima koji rade iz svojih domova, što svojim poslodavcima moraju objašnjavati da su višom silom onemogućeni u obavljanju posla. I što bijesne još i više, jer od T-coma ne dobivaju nikakvu informaciju dokle će to stanje trajati.
- To je toliko od njih bezobrazno, i toliko smo ljuti da mnogi od nas razmišljanju o prekidu ugovora. Kako se mogu tako prema nama ponašati?! Danima nas drže bez informacije, nikakve radnike nisu poslali da riješe problem... Stalno gledamo, pratimo, ali nikoga ne vidimo. Sramota. Ako netko misli da je ništa to što smo s gubitkom civilizacijski uobičajenih stvari ušli u život kao u džungli, mada i u džungli već ima signala, neka onda izgasi tv-a, internet, telefon. Vidjet će koliko će brzo početi gristi nokte od bijesa i frustracije. Kako nećemo biti frustrirani; Japanci, Kinezi i nakon potresa u nekoliko dana izgrade i dignu cijeli sustav na noge. A mi ni nakon šest dana ne vidimo pomaka, kao ni radnika na popravljanju kvara. Jedino nam je dostupan crni ekran i beskrajni razgovori s T-com-ovim govornim aparatom, pritiskanje brojki i nikakav odgovor vezan uz rješavanje problema – kažu nam stanari Grabove.
Nema slike, nema tona
Siniši Javorčiću, predstavniku stanara iz jedne od zgrada, danima se javljaju sustanari koji od njega pokušavaju doći do bilo kakve novije informacije. Na žalost, ni on je nema. Kao i ostali, bezuspješno pokušava saznati kada će se stanje nema tona -nema slike riješiti. Jedino novo što je stiglo je tragikomične naravi, a veže se uz T-comove djelatnike koji su mu u svom ovom bespuću tišine pozivom na mobitel ponudili novu, bržu, moderniju, još sofisticiraniju uslugu. Već iznerviran ih je presjekao pričom o problemu iz Grabove, i silnim pokušajima stanara da se stanje što prije riješi. Dočekalo ga je nešto što ipak nije očekivao, naprasno spuštanje telefonske slušalice T-comovog djelatnika.
-Eto, i što na to reći. Išao sam im reći već sav iznerviran da je u prošlu srijedu oko jutarnjih deset sati ničim izazvan nestao program s TV-a, onda i kompletna usluga. I da su se stanari vrlo brzo uznemirili jer su očekivali kako će se sve skupa ubrzo vratiti. Ali nije. I da je onda nastao miks bijesa i nemoći jer od T-com nikakve povratne informacije, osim te da budemo strpljivi, nismo uspjeli dobiti. Nekome to možda zvučni banalno, ali ljudi imaju svoje navike, vole pogledati vijesti, neke emisije, brojni stariji sapunice i serije. Televizija i internet su mnogima izlaz u svijet, oni su kao nešto uobičajeno, normalno. Pa tu su bili i predsjednički izbori, onda je učinilo i loše vrijeme kada ljudi mahom ostaju u kućama. Dani prolaze, ali signala nema. Stvarno ovo nije u redu - veli Siniša.
Što reći šefu
Stanje još više muči one koji su poslom neizostavno vezani uz brzi internet. Ivica Čikeš je jedan od njih. Ispričao nam je kako su sva njegova apeliranja na T-com rezultirala isključivo njihovim traženjima na dodatno strpljenje. I navođenjem ugovorne stavke od 48 satnoj mogućnosti neispunjavanja obveza pružanja svojih usluga. No 48 sati se produžilo, i traje, traje. Nepostojanje interneta mu s druge strane onemogućuje rad, a što je najgore, zbog nerješavanja situacije, kaže, poslodavcu ne može ni objasniti koliko će problem trajati. Zato je T-com i pitao kako bi se kao kompanija ponašali kada neki od njihovih djelatnika ne bi na posao dolazili šest dana.
- Nemate pojma koliku nervozu i bijes izaziva nemogućnost dobivanja pravodobne informacije. OK, uvijek se može dogoditi kvar ili greška, ali zašto nas netko iz T-coma nije mogao kroz sve ove dane službeno obavijestiti o problemu, njegovom statusu, očekivanom vremenu rješavanja. Mogli su neku pisanu obavijest ostaviti. Kao znak poštovanja prema svojim korisnicima staviti makar cedulju na ulazu zgrade. Mi plaćamo tu uslugu, hoće li nam i kako nadoknaditi štetu. Znali bi reagirati vrlo brzo da se njima ne plati račun. Da sam imao informacije, snašao bi se s poslom, organizirao bi se na neki drugi način. Ovo je za mene krajnje bahato i nepristojno ponašanje. Normalno da su ljudi bijesni – kaže i Čikeš.
Obratili smo se T-comu zbog pojašnjenja ove situacije, no do zaključenja teksta od njih nismo dobili odgovor.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....