S misijom širenja božićnog duha, Coca-Colin božićni kamion ove godine razveselio je srca diljem Hrvatske, obilazeći više od 15 lokacija diljem zemlje, od Dubrovnika do Zagreba.
Pred sam Božić, 21. prosinca uparkirao se na najljepšu Rivu na svijetu i izazvao opće oduševljenje Splićana. Spektakl koji ste do sada mogli doživjeti samo preko ekrana napokon je stigao u Split!
Na trenutak se stvarnost stopila s čarolijom, oduševljenje malih i velikih očiju svjetlucajućim kamionom na splitskoj Rivi bila je najljepša uvertira za početak blagdana. Da čudo bude još i veće, ovo je prvi slučaj i brend koji je uspio organizirati ovakvu atrakciju na Rivi, Coca-Cola je tako još jednom dokazala da je broj jedan u svijetu marketinga.
NAJVESELIJI DOČEK
Coca-Colin božićni kamion stigao je točno u podne, a nestrpljivi posjetitelji poprilično su uranili. Nitko nije skrivao oduševljenje, a kako je sat otkucavao, uzbuđenje mališana dostizalo je svoj vrhunac. Kada su okupljeni napokon ugledali legendarni kamion, Rivu su ispunili radosni usklici, smijeh i veselje, djeca su poskakivala od sreće – atmosfera je bila baš kao s reklame.
Posjetitelji su imali priliku uživati u pravom malom božićnom selu, uronjenom u zimsku idilu, uz ukusne poslastice i besplatne uzorke osvježavajuće Coca-Cole Zero i Coca-Cole Zero bez kofeina. Za sve goste Coca-Cola je pripremila niz interaktivnih doživljaja i igara kako bi uronili u blagdansku zabavu, te omogućila fotografiranje kako bi imali uspomene koje će trajati zauvijek. Osim toga, svi okupljeni kroz poseban kviz su mogli otkriti svog unutarnjeg Djeda Božićnjaka i pri tome osvojiti fantastične nagrade.
PREDVODNIK U KREIRANJU BOŽIĆNE ČAROLIJE
Coca-Cola je po širenju duha zimskih blagdana poznata još od davne 1931. godine kada je u suradnji s poznatim umjetnikom Haddonom Sundblomom stvorila lik veselog Djedice kakvog svi danas znamo kao Djeda Božićnjaka.
Možda niste znali da je Djeda Božićnjak prije tridesetih godina prošlog stoljeća prikazivan na različite načine. Prepoznatljiva bijela brada uvijek je bila prisutna, ali mijenjali su se stas, visina, pa čak i boja kaputa. Mijenjalo se i njegovo prijevozno sredstvo, tako je Djedica jedno vrijeme umjesto saonicama koje vuku sobovi, putovao i zrakoplovom, cepelinom te automobilom.
Zahvaljujući Coca-Coli Djeda Božićnjak kakvog danas poznajemo je topao, prijateljski nastrojen, ugodan i punašan djedica rumenih obraza, bijele brade, svjetlucavih očiju i bora "smijalica". I dok poklone na Banju večer raznosi saonicama, radost u naše gradove unosi putujući u božićnom kamionu.
SVATKO MOŽE BITI DJED BOŽIĆNJAK
Ove godine Coca-Colina božićna kampanja ne samo da slavi trenutke okupljanja onih najbližih uz Coca-Colu i blagdansko jelo, već donosi i inspirativnu poruku: "Svatko može biti Djed Božićnjak".
Kao što ste već sigurno vidjeli, fokus najpopularnije božićne reklame je upravo na ljubaznosti, koja je ujedno jedna od temeljnih vrijednosti brenda. Njen cilj je osvijestiti i potaknuti gledatelje da djelima dobrote svatko može prigrliti svog unutarnjeg Djeda Božićnjaka jer "svijetu je uvijek potreban još jedan Djed Božićnjak".